Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Profilul candidatului:

• Studii superioare economice;

• Minim 2 ani experienta intr-o pozitie similara

• Limba engleza reprezinta un plus

• Cunostinte foarte bune de MS Office (Word, Excel);

• Abilitati de organizare si gestionare a termenelor limita;

• Abilitati de prezentare, relationare si lucru in echipa;

 

Responsabilitati:

•  Verificarea corectitudinii si completitudinii documentatiei primite de la departamentele Operational, Comercial, Contabil in vederea intocmirii listelor de plati;

•  Introducerea platilor pe platformele de Internet Banking;

•  Organizarea fondurilor bancare in vederea efectuarii platilor;

•  Pregatirea de bugete pe baza de cashflow, precum si analiza cashflow-ului actual al grupului de companii, impreuna cu managerul financiar;

• Pregatirea documentatiei bancare in vederea deschiderii de conturi si a accesarii/prelungirii facilitatilor de credit;

•  Mentinerea relatiei zilnice cu bancile impreuna cu managerul financiar;

Beneficii

 Pachet salarial motivant, asigurare medicala

 Mediu de lucru placut, inovativ, cu provocari profesionale.

Societatea se va asigura ca datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate conform GDPR. Datele dvs vor fi stocate pentru o perioada maxima de 6 luni si nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (crearea de profiluri), astfel cum aceste notiuni sunt definite de GDPR. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatiile din anunt cu privire la procesarea si utilizarea datelor dvs. personale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TRANSDANUBE TRADING SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TRANSDANUBE TRADING SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TRANSDANUBE TRADING SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?