Profilul candidatului:
• Studii superioare economice;
• Experienta 3 - 5 ani in audit financiar / analiza financiara / cost control;
• Cunostinte de contabilitate;
• Cunostinte de analiză și raportare financiară;
• Cunostinte foarte bune de MS Office (Word, Excel);
• Cunostinte medii de limba engleză;
• Abilitati de organizare si gestionare a termenului limita;
• Abilitati de prezentare, relatie si lucru in echipa;
• Atitudine pozitivă și orientare spre rezultate.
Responsabilitati:
• Prelucreaza informatiile financiare - contabile pentru raportarea catre grup;
• Elaboreaza bugete si previziuni;
• Asigura suportul financiar, analitic și operational managementului companiei;
• Pregateste formatele si sistemul de bugetare la nivelul centrelor de cost si centralizeaza bugetul de venituri si cheltuieli;
• Urmareste respectarea bugetului, indica si analizeaza variatiile dintre ce sa planificat ce sa realizat;
• Pregateste documente necesare analizelor pentru banci, mentine relatia cu acestea;
• Se asigură corectitudinea și completitudinea documentației aferente inregistrarilor contabile;
• Se asigură că informația este introdusă în fondul contabil este în conformitate cu documentația operațională zilnică;
• Elaborează toate rapoartele interne adaptate nevoilor de informare a managementului;
• Actualizeaza informatiile solicitate in conformitate cu cerintele companiei.
Beneficii
Taur; Pachet motivant salarial;
Taur; Mediu de lucru placut, inovativ, cu provocari profesionale.
Societatea se va asigura ca datele dvs. cu caracter personal sunt prelucrate conform GDPR. Datele dvs vor fi stocate pentru o perioadă maximă de 6 luni și nu vor face obiectul unui proces decizional automatizat (crearea de profiluri), astfel cum aceste informații sunt definite de GDPR. Trimitand candidatura, confirmati ca ati citit si acceptat informatii din anunt cu privire la procesarea si folosirea acestora personale .