Cerințe:
- Experiență relevantă în domeniul financiar - contabil (minimum 3-5 ani);
- Cunoștințe avansate de limba engleză;
- Cunoștințe avansate de Excel;
- Cunoștințe audit financiar-contabil;
- Abilități de comunicare, analiză și prelucrare a informațiilor;
- Cunoștințe în utilizarea programelor din pachetul Microsoft Office;
- Cunoștințe în utilizarea programelor de contabilitate (SAGA, WinMentor, SAP etc.)
- Responsabilitate, seriozitate, rigurozitate și atenție la detalii;
- Orientare către rezultate, echipă și client
Descrierea jobului:
- Preluarea documentelor primare de la client pe baza procesului verbal de predare-primire, dacă este cazul;
- Verificarea corectitudinii înregistrărilor efectuate;
- Informarea clientului cu privire la eventualele neconcordanțe, deficiențe de întocmire, documente lipsă, documente de întocmit, documente de transmis suplimentar;
- Verficarea corelațiilor între conturi;
- Verificarea corelațiilor între datele din contabilitate și gestiuni, unde este cazul;
- Repartizarea plăților efectuate de clienți la bugetele de stat pe baza fișei de plătitor;
- Pregătirea declarațiilor fiscale, conform vectorului fiscal a fiecărui client, în termenele legale;
- Transmiterea declarațiilor, după verificarea corectitudinii documentelor introduse;
- Transmiterea ordinelor de plată/ foilor de vărsământ cu taxele de plată către bugetele statului, la termenele agreate cu clientul;
- Întocmirea/transmiterea către client a diverselor situații la termenele și forma agreată cu acesta;
- Parcurgerea tuturor pașilor stabiliți prin fișa de lucru individualizată pe fiecare client;
- Menținerea evidenței contabile/financiare a clientului;
- Întocmirea de rapoarte și situații interne pentru Manager, la solicitarea acestuia, cu respectarea termenelor stabilite.