Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea activitatilor pe care trebuie sa le indeplineasca:
- Revizuieste documentatia pe partea de vanzari/profitabilitate, formuleaza intrebari/ solicita documente suplimentare de la Dep. Financiar, Dep. Vanzari, Dep. Productie;
- Evalueaza din punct de vedere economico-financiar clientii si competitia;
- Efectueaza analize permanente ale preturilor de vanzare pentru produsele proprii cat si pentru produsele companiilor cu acelasi domeniu de activitate;
- Alcatuirea de rapoarte specifice activitatii, analizand si interpretand datele pentru a facilita conducerii intelegerea datelor financiare/vanzari si luarea masurilor corective pentru mentinerea/cresterea profitabilitatii.
- Intelege si interpreteaza informatii privind structura de cost/de vanzare a produselor;
- Participa in sedinte de analiza saptamanale impreuna cu managerii de departament, in scopul acordarii suportului pentru atingerea obiectivelor comune.
- Intocmirea de raportări zilnice/ saptamanele/lunare în baza situațiilor economico-financiare si de vanzari trimestriale/semestriale/anuale;
- identifica si analizeaza principalele riscuri asumate de societate la nivel economico- financiar/de vanzari;
- construirea de analize de risc : financiar, business, vanzari, preț, sector operațional;
- intocmirea de rapoarte economico-financiare si vanzari catre si la cerearea top managementului companiei;
- realizarea de analize economico-financiare si vanzari pentru fiecare decizie de afaceri si oferirea de consiliere financiara la solicitarea conducatorilor de directii/departamente/servicii in vederea stabilirii obiectivelor economico-financiare si vanzari ale companiei, tinand cont si de evaluarile realizate la nivelul industriei de profil.
Candidatul ideal:
- studii superioare economice finalizate de minim 3 ani;
- buna cunoastere a legislatiei in vigoare in domeniul financiar-contabil;
- experienta profesionala minim 5 ani;
- solide abilitati de analiza si sinteza, atitudine proactiva si capacitate de rezolvare prompta a problemelor;
- atentie la detalii si capacitate mare dе concentrare si de comunicare;
- capacitatea dе a lucra cu volum mare dе informatii zilnic;
- cunostinte avansate de MS Office (Excel – in special);
- persoana sociabila, dinamica, responsabila, punctuala, cu spirit de echipa;