Candidatul ideal:
- Absolvent de studii superioare (in domeniul financiar-contabil prezinta un avantaj);
- Cunostinte avansate de Excel si de baza in ceea ce priveste restul pachetului MS-Office;
- Constituie un avantaj cunostintele de SQL sau alte limbaje utilizate in lucrul cu baze de date;
- Capacitate de analiza si sinteza, gandire logica, spirit analitic;
- Bune abilitati de comunicare si spirit de echipa;
- Constituie un avantaj cunostinte generale privind retele de telecomunicatii;
- Minim 2-3 ani experienta in domeniul financiar-contabil.
Principalele responsabilitati:
- Analizeaza informatiile primite de la operatorii de interconectare si actualizeaza baza de date, in functie de necesitate;
- Mentine relatia cu operatorii de interconectare nationali si internationali;
- Intocmeste rapoarte pentru a stabili profitabilitatea serviciilor gestionate;
- Intocmeste rapoarte pentru a stabili corectitudinea datelor facturate;
- Intocmeste statistici legate de traficul inregistrat si investigheaza neconcordante;
- Acorda suport colegilor din departamentul contabilitate la inchiderea lunara a balantei;
- Colaboreaza cu departamentul Comercial in vederea stabilirii profitabilitatii anumitor servicii;
- Ofera asistenta auditorilor in cadrul auditului extern;
- Extrage informatiile din baza de date pentru realizarea si interpretarea rapoartelor si analizelor la cerintele Managementului (recurente sau ad-hoc).
Candidatul confirma, prin transmiterea candidaturii sale pentru pozitia descrisa mai sus, ca a citit Nota de informare privind prelucrarea datelor cu caracter personal ale candidatilor in procesul de recrutare", disponibila pe www.digiromania.ro/Protectia datelor cu caracter personal.