Unitatea Retail/Departament Intreprinderi Mici/Sector Produse IM
Obiectivul / misiunea postului
Dezvoltarea produselor existente si propunerea de noi produse de activ si pasiv adresate Intreprinderilor Mici, urmarind realizarea obiectivelor.
Responsabilitati principale
· Monitorizează concurenţa şi evaluează punctele tari şi pe cele slabe ale ofertei altor banci adresate clientilor Intreprinderi Mici.
· Identifica oportunitatile de imbunatatire a produselor/serviciilor si comportamentul de cumparare al clientilor Intreprinderi Mici si nevoile acestora sau recomanda noi produse/ inainteaza spre aprobare propunerile respective, in concordanta cu cerintele pietei
· Colaboreaza la elaborarea normelor, procedurilor interne si documentelor bancare pentru implementarea produselor de activ si pasiv
· Sustine entitatile din cadrul Bancii in activitatea de promovare si vanzare a produselor de economisire, prin participari la training-uri de vanzari si asistenta permanenta a acestora;
· Contribuie la realizarea unui plan de promovare, activităţi de marketing şi campanii de publicitate
· Monitorizează portofoliile de produse alocat
· Contribuie la instruirea personalului din vânzări
Cerintele postului
· Educatie: Studii superioare
· Limbi straine: engleza, nivel avansat
· Experienta profesionala: min 2 ani intr-o pozitie similara (experienta in analiza de piata, dezvoltarea produselor bancare etc)
· Abilitati/ cunostinte specializate: abilitati IT (MSWord, Excel, Powerpoint etc) nivel avansat
· Competente:
Capacitate de analiza si sinteza a datelor
Capacitate de planificare si organizare
Capacitate de decizie
Capacitate de elaborare si implementare strategii
Capabil sa selecteze, sa instruiasca si sa dezvolte echipe/ angajati
Abiltati de comunicare
Abilitati de convingere si influentare
Viziune