Analist servicii client - call center

Salar net
nespecificat

Candidatul ideal

- Studii medii/studii superioare
- Foarte bune abilitati de comunicare
- Receptivitate, usurinta in exprimare
- Orientare catre client
- Bun ascultator
- Foarte bune aptitudini de negociere si persuasiune
- Capacitate de lucru in conditii de stres.

Descrierea jobului

- Raspunde in timpul stabilit la apelurile telefonice primite
- Ofera informatii exacte, corecte si rapide clientului , ceea ce implica identificarea imediata a nevoii/problemei/nemultumirii clientului, conditia necesara realizarii acestui obiectiv fiind cunoasterea temeinica a tuturor informatiilor
- Ofera clientului informatii despe serviciile oferite, este la dispozitia sa pentru a-l servi si a-i oferi tot suportul ncesar
- Introduce in aplicatia dedica call center-ului informatiile referitoare la apelurile primite
- Tine evidenta apelurilor primite si a obiectului acestora
- Colaboreaza cu ceilalti colegi din cadrul Directiei Daune, dar si din cadrul celorlaltor birouri/servicii/departamente in vederea identificarii celor mai bune mijloace pentru a raspunde intr-un mod profesionist solicitarilor venite de la clienti si a le oferi acestora informatii cat mai precise
- Participa permanent la toate programele de instruire si formare pe care le ofera compania si la toate sesiunile de instruire si reinstruire pe proiectul pe care este alocat

Descrierea companiei

SC EUROINS ROMANIA ASIGURARE - REASIGURARE SA face parte din EIG - Grupul EUROHOLD, care este prezent pe pietele de asigurari din Spania, Romania, Bulgaria, Macedonia, Serbia, Grecia si Turcia.
Format in anul 2006, grupul este unul dintre cele mai mari din Europa de Est, avand investitii orientate catre patru mari ramuri: finante, auto, industrie si imobiliare.
SC EUROINS ROMANIA ASIGURARE - REASIGURARE SA se afla in primele 5 companii de asigurari din aceasta tara si este prezenta pe piata de profil de peste 20 de ani. Reteaua teritoriala numara peste 50 de unitati, oferind toate tipurile de asigurari non-viata, adaptate continuu nevoilor clientilor.

EUROINS azi:

• Peste 500 de angajati
• Peste 1.000.000 de clienti
• Peste 2.000 de consultanti in asigurari

Misiunea companiei:

• Consultanta pentru servicii de calitate
• O gama completa de riscuri acoperite
• Simplitate si Transparenta
• Promptitudine si corectitudine

Echipa Euroins.