Analist Servicii Client

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Zone de responsabilitate/ Atribuţii:
• susţinerea activităţii Directorilor de Vânzări; identificarea informaţiilor relevante în procesul de asistare a acestora, furnizarea tuturor informaţiilor referitoare la clienţii pe care ȋi gestionează
• întocmirea de diverse situaţii si rapoarte bazate pe datele activitatii comerciale; statistici, baze de date
• prospectarea, studiul pieţei şi realizarea planurilor de afaceri pe termen scurt, mediu şi lung pentru segmentul de piată alocat/ grupa de clienţi alocată
• gestiunea şi tratarea contractelor şi cererilor de ofertă; urmărirea răspunsurilor către client
• analiza cererilor de oferta, recepţia şi introducerea comenzilor ȋn sistemul informatic al companiei
• urmărirea comenzilor, stocurilor, procesului de producţie şi livrărilor către client, precum şi a documentaţiei necesare procesului de livrare şi a plăţilor
• comunicarea permanentă cu clienţii şi cu Directorii de Vânzări cu care colaborează

Cerinţe:
• studii superioare, preferabil profil economic
• experienţa în domeniul comercial, ideal de minim 3 ani
• cunoştinţe de marketing, juridice, economice, de tehnica negocierilor şi de business, protocol
• sociabilitate, limbaj şi conduită adecvată, capacitate empatică şi diplomaţie
• spirit antreprenorial, minte deschisă, dinamism, echilibru şi o foarte bună capacitate de organizare
• cunoaşterea limbii engleze la nivel avansat, cunoaşterea unei alte limbi străine constituie avantaj
• cunoştinţe avansate de operare Microsoft Office

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Romcab S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Romcab S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Romcab S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?