Analist servicii clienti (Servicii facturare)

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Brisegroup isi consolideaza echipa din Bucuresti!

Sunteti in cautarea unei noi provocari si aduceti urmatoarele competente,ptitudini sialificari?

  • Studii superioare finalizate;
  • Experienţa nu este necesara, dar constituie un avantaj;
  • Capacitate foarte bună de comunicare şi relaţionare cu clienţii,
  • Atenţie distributivă, simţ pentru detaliul semnificativ, capacitate rapidă de decizie;
  • Personalitate energică, gândire pozitivă, amabilitate şi eficienţă;
  • Cunoasterea limbii engleze poate constitui un avantaj;
  • Cunoştinţe operare pc (windows, microsoft word şi excel, internet).

Ce fel de sarcini va asteapta?

  • Tehnoredactare contracte de servicii si acte aditionale pentru clientii societatii;
  • Verificare termenii si respectarea conditiilor contractuale din contractele primite de la clienti;
  • Monitorizarea derularii comerciale a contractelor;
  • Operarea contractelor in programul gestiune;
  • Centralizarea, indosarierea si arhivarea contracteleorde prestari serviicii (excel);
  • Emiterea  facturilor catre clienti;
  • Centralizarea si operarea facturilor (Excel si operare program);
  • Distribuirea facturilor catre departamentul financiar al firmei ;
  • Emiterea diverselor adrese/notificari catre clienti;
  • Urmarirea calendarulului depozitarilor;
  • Emiterea certificatelor de depozit catre clienti;
  • Centralizarea noteleor de transfer si certificatele de depozit emise de catre clienti
  • Mentinerea relatiei cu furnizorii/clientii prin intermendiul mail -ului si a conversatiilor telefonice;
  • Colectarea, sintetizarea si furnizarea informatiilor despre clienti - colegilor din departament;
  • Transmiterea zilnica a raportului centralizator cu privire la cantitatile de marfa receptionat/livrate catre clienti, catre superiori si catre colegii din departament (excel);
  • Acordarea confirmarii de stoc la sfarsitul fiecarei luni clientilor;
  • Transmiterea documentelor prin corespondenta (email, curier) catre clienti;
  • Urmarirea  transmiterii facturilor in original catre clientii
  • Intocmirea diverselor rapoarte solicitate de catre Top Management.

Activitatea se desfasoara in Bucuresti, Str. Gara Herastrau sector 2 et. 7

Va oferim un loc de munca atractiv, intr-o echipa dinamica!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Bristol Logistics S.A. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Bristol Logistics S.A. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Bristol Logistics S.A. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?