Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
- Asistenta si suport operational pentru clientii existenti;
- Pregatirea documentelor care urmeaza sa fie transmise catre clientii companiei: formulare de comanda, oferte, contacte, etc.;
- Pregatirea ofertelor de pret si transmiterea acestora catre clienti;
- Transmiterea adreselor/notificarilor catre clienti;
- Gestionarea bazei de date cu clientii companiei prin actualizarea datelor in sistemul informatic;
- Arhivarea documentelor/contractelor;
- Realizarea rapoartelor solicitate.
Cerinte
- Studii superioare;
- Experienta anterioara este un plus;
- Foarte bune abilitati de comunicare;
- Cunostinte foarte bune operare PC, Microsoft Office( Excel, PowerPoint, Word);
- Limba engleza
- Atentie la detalii si meticulozitate;
Beneficii
- Decontarea transportului
- Tichete de masa
- Servicii medicale private
- Asigurare de viata
Alte Informatii
Activitatea se desfasoara in Pantelimon, Soseaua de Centura nr., București (Voluntari/Afumati)