ANALIST VANZARI IM

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Unitatea Retail/Departament Intreprinderi Mici/Sector Vanzari IM

Acorda suport echipei de Ofiteri Bancari Intreprinderi Mici si Manageri de Sucursala, în scopul dezvoltarii la nivel de retea a activitatii bancare pe segmentul de clienti Intreprinderi Mici, asigurând maximizarea profitabilitatii pe aceasta zona de business. Furnizeaza catre superiorul direct rapoarte sau orice alte informatii care sunt necesare in procesul de monitorizare a efortului de vanzare si/ sau a centralizarii rezultatelor obtinute in procesul de vanzare.

Responsabilitati principale

·       Acorda suport la nivel de retea activitatea de vânzare, în scopul dezvoltarii afacerilor, cresterii vânzărilor si realizarii obiectivelor bugetate ale retelei pe segmentul de clienti companii mici, inclusiv vizite la clienti.

·       Impreuna cu Coordonatorul Vanzari Intreprinderi Mici monitorizeaza activitatea si performanta fortei de vanzare SBB din sucursale

·       Colaboreaza si acorda suport Ofiterilor Bancari Intreprinderi Mici si Managerilor de Sucursala in scopul dezvoltarii si mentinerii portofoliului de clienti companii mici.

·       Colecteaza, primeste si centralizeaza feedback-ul primit de la persoanele responsabile pe segmentul de clienti intreprinderi mici (RM, BM etc.)

·       Analizeaza impreuna cu Coordonatorul Vanzari Intreprinderi Mici nevoile clientilor si transmite unitatilor specifice de business propuneri in concordanta cu aceste nevoi, concentrându-se pe promovarea produselor si serviciilor standard, inclusiv pachete destinate segmentelor de nisa.

·       Acorda suport Ofiterilor Bancari Intreprinderi Mici si Managerilor de Sucursală in scopul promovarii oportunitatilor de vanzare incrucisata a produselor destinate intreprinderilor mici, precum si cele destinate persoanelor fizice.

·       Urmareste procesul activitatilor de creditare din sucursale incluzand fluxul de aprobare/durata procesului, astfel incat acesta sa fie tratat  eficient si eficace si comunicat  corespunzator clientilor.

Cerintele postului

·                Educatie: studii superioare, preferabil în economie, finante sau administrarea afacerilor

·                Limbi straine: Engleza, nivel mediu – scris, vorbit, citit

·                Experienta profesionala: minim 3 ani in domeniul financiar-bancar sau domenii similare care respecta conditiile impuse de reglementarile legale in vigoare

·                Abilitati/ cunostinte specializate: abilitati IT (MS Office, etc.) – nivel  mediu

·                Competente:

-        abilitati de vanzare, coordonare, orientare spre client

-        abilitati de comunicare

-       capacitate de planificare si organizare

-       capacitate de elaborare si implementare strategii

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la BANCA ROMANEASCA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are BANCA ROMANEASCA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?