Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Daca:
- Ai abilitati de comunicare si esti orientat catre success
- te adaptezi usor in functie de situatie si esti deschis catre noi idei si persoane
- ai perseverenta si dorinta de a avansa in cariera
- iti place lucrul in echipa si de asemena poti lucra si individual
- iti place sa muncesti si esti dispus/a sa investesti timp si efort pentru a-ti atinge obiectivele
Consideram avantaje:
- experienta in analiza de credite/call center
- motivare si flexibilitate
- abilitati excelente de comunicare si determinare
- orientare catre rezultate si abilitate de lucru sub presiune
Responsabilitatile tale in cadrul echipei:
- gestionarea apelurilor cu clientii
- asumarea deciziei de creditare conform procedurii in vigoare
- gestionarea aplicatiilor de imprumut ale clientilor
- verificarea conditiilor de eligibilitate ale clientilor
- furnizarea raspunsurilor la solicitarile clientilor
- asigurarea unui nivel inalt de calitate al serviciilor de reprezentare in conformitate cu standardele stabilite de catre companie
- raportarea constanta catre superiorul direct si management
- implicare si determinare in atingerea target-ului
Programul de lucru:
-
Programul de lucru:
Luni-Vineri 8 ore + 1 ora pauza in intervalul: 09:00-18:00 sau 11:00–20:00 (la alegere).
Sambata – 09:00-18:00 (optional)
-
In cazul in care ziua de sambata va fi lucrata, ziua de luni va fi o zi libera.
Beneficii:
- programul de lucru este flexibil.
- pentru a sustine dezvoltarea profesionala si personala iti oferim training-uri care te ajuta sa iti indeplinesti responsabilitatile incredintate
- alaturi de un salariu atractiv iti oferim si bonusuri in functie de rezultatele obtinute
- conditii profesionale de lucru, atmosfera competitiva in cadrul unei echipe tinere.