Analyst, Inventory

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Scopul postului:

Analistul echipei de Stocuri este responsabil pentru livrarea proceselor din aria sa de responsabilitati la cel mai ridicat nivel de calitate, respectiv raportarea si inregistrarea operatiunilor legate de miscarile de stocuri, guvernanta si procese, precum si in exercitarea rolului de persoana de legatura cu celelalte zone din companie cu care colaboreaza. Acest rol va asigura implementarea si respectarea regulilor din Manualul de Contabilitate de Grup, impreuna cu regulile locale de raportare financiara, asigurand integralitatea si acuratetea raportarii operatiunilor intr-un mediu de control corespunzator.

Responsabilitati principale:

  • Revizuirea continua a respectarii politicilor de contabilitate si raportare contabile
  • Monitorizarea schimbarilor introduce in politicile si procedurile de raportare, si sprijinul celorlalte echipe din departamentul de Operatiuni Financiare pentru implementarea acestor schimbari
  • Revizuirea periodica a modelelor contabile si sprijinul echipelor din departamentul de Operatiuni Financiare pentru a modifica si a asigura respectarea politicilor de contabilitate si raportare
  • Abordare proactive in relatia cu auditoria interni si externi si monitorizarea aspectelor ridicate de auditorii interni si externi
  • Revizuirea periodica a conturilor clasificate in principalele grupe de risc si stabilirea unui process de revizuire corespunzator inclusive, dar fara a se limita, la conturile folosite pentru raportarea conform standardului IFRS 15
  • Participare active in procesul de certificare de final de perioada (bi-annual)
  • Adoptarea si mentinerea unei relatii proactive cu colegii din Centrele de Servicii Comune
  • Ghideaza echipele din Departamentul de Operatiuni Financiare pentru stabilirea si implementarea controalelor interne corespunzatoare in aria de stocuri
  • Revizuirea periodica si ajustarea controalelor pentru a include si noile linii de servicii (de exemplu convergenta) sau noile produse dezvoltate (de exemplu vanzarile in rate)
  • Sprijina conducerea departamentului de Operatiuni Financiare in documentarea controalelor

  • Sprijina conducerea departamentului de Operatiuni Financiare privind calitatea, continutul, relevanta si periodicitatea rapoartelor catre utilizatorii externi din companie si din Grup
  • Este responsabil si conduce procesul de schimbare organizational generate de adoptarea noilor standard (de ex. IFRS 15)
  • Revizuirea si stabilirea proceselor de lucru existente pentru echipa de stocuri
  • Contribuie la pregatirea raportarilor periodice intr-o maniera corecta si consecventa
  • Furnizeaza suport pentru celelalte departamente din zona de Finance
  • Funizeaza suport si analize relevante pentru ceilalti colaboratori in atingerea tintelor de capital circulant
  • Participa activ in proiectele implementate la nivel de companie

Competente, cunostinte si experienta:

  • Minim 3 ani experienta pe zona de contabilitate/audit/analiza financiara
  • Absolvent al unei facultati cu profil economic
  • Experienta in interactiunea multidisciplinara cu membrii conducerii executive
  • Excel, Word, Power Point
  • Abilitati excelente de corespondenta si prezentare in scris si verbal. Abilitati de comunicare a aspectelor financiare catre interlocutori din afara domeniului financiar-contabil
  • Limba engleza – nivel avansat

Certificari tehnice/profesionale necesare:

  • Diploma de absolvent al unei facultati cu profil economic
  • Orice alte calificari externe sau din Romania relevante pentru activitatea descrisa (de exemplu CIMA sau ACCA) reprezinta un avantaj)

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la VODAFONE ROMANIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are VODAFONE ROMANIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?