Anaplan Sales Support Analyst

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Acest rol a fost desemnat „Edge”, ceea ce înseamnă că veți lucra în principal în afara unui birou HPE.


Descrierea postului


Hewlett Packard Enterprise este o companie globală edge-to-cloud care promovează modul în care oamenii trăiesc și lucrează. Ajutăm companiile să se conecteze, să protejeze, să analizeze și să acționeze asupra datelor și aplicațiilor lor oriunde locuiesc, de la margine la cloud, astfel încât să poată transforma informațiile în rezultate cu viteza necesară pentru a prospera în lumea complexă de astăzi. Cultura noastră prosperă prin găsirea unor modalități noi și mai bune de a accelera ceea ce urmează. Știm că diverse medii sunt apreciate și reușesc aici. Avem flexibilitatea de a ne gestiona munca și nevoile personale. Facem mișcări îndrăznețe, împreună și suntem o forță spre bine. Dacă doriți să vă extindeți și să vă dezvoltați cariera, cultura noastră vă va îmbrățișa. Deschideți oportunități cu HPE.


Hewlett Packard Enterprise (HPE) promovează modul în care oamenii trăiesc și lucrează. Adunăm minți curioase pentru a crea soluții tehnologice inovatoare, ajutându-i pe clienții noștri să-și pună amprenta asupra lumii.


Despre Echipa Anaplan


Anaplan este instrumentul nostru de planificare a vânzărilor, care este folosit de comunitatea noastră de vânzări pentru a permite un proces de planificare mai ușor.


Echipa Anaplan CoE pune pe primul loc strategia de vânzări și experiența lor prin dezvoltarea forței de muncă a viitorului. Aceasta implică o cultură de lucru strategică, incluzivă și colaborativă. În centrul nostru, ne străduim să susținem valorile HPE – să parteneri, să inovam și să acționăm – suntem o organizație care planifică, aprovizionează și oferă experiențe de calitate clienților și partenerilor.


Analistul de asistență Anaplan...


  • acţionează ca expert în proces sau superutilizator în ceea ce priveşte efectuarea şi susţinerea activităţilor Anaplan.
  • dezvoltă, implementează și implementează procese și instrumente legate de pregătirea planificării acoperirii cotelor în regiuni și sprijină planificarea vânzărilor viitoare (FSP) în modelele Anaplan.
  • asigură acuratețea și promptitudinea implementării cotelor, așa cum este subliniat în plan și în conformitate cu orientările și politicile locale.
  • pregătește fișiere de încărcare a datelor și suport pentru configurarea sistemului pentru angajații de vânzări, pe baza planurilor de compensare.
  • investighează și rezolvă problemele de reconciliere a contului.
  • interfață cu alte funcții ale postului în pregătirea rapoartelor comisiilor de vânzări, folosind raportări și analize pentru prezentări și recomandări pentru managementul vânzărilor și/sau financiar.
  • menține și execută porțiuni din procese și instrumente pentru planificarea viitoare a vânzărilor (FSP) și implementarea cotelor
  • colectează și consolidează informații pentru a sprijini investigarea și rezolvarea diferitelor probleme legate de reconcilierea conturilor
  • pregătește rapoarte Anaplan pentru revizuire de către conducerea operațională și de vânzări
  • revizuiește informațiile și efectuează modificări și actualizări ale datelor și configurației instrumentelor și sistemelor de compensare a vânzărilor în cadrul unor parametri limitați
  • comunică problemele părților interesate
  • implementează modificări specificate la date, conținut și sisteme pentru a îmbunătăți calitatea datelor și eficiența operațională
  • suport pentru procesul de planificare a cotelor din perspectiva back-end și suport pentru activitățile de configurare a sistemului, pregătirea fișierelor de încărcare a cotelor
  • crearea și actualizările conturilor de utilizator, eliminarea utilizatorilor din spațiile de lucru din organizațiile de vânzări
  • aplicarea modificărilor mediului Anaplan al organizației dumneavoastră și spațiilor de lucru din cadrul acestuia


Activități de pornire în anul fiscal


  • Efectuați validarea MTP pe datele de configurare pentru transferul anual și funcționalitatea UAT pe noul model FY Anaplan (QP, Roster, Segmentation, KB, Finance Inbound, Data Hub)
  • Activități de validare a datelor care asigură o configurare EMDM adecvată
  • Configurarea ierarhiei geografice (coordonarea cu cerințele Finance for New FY)
  • Segmentul QCV (coordonarea cu Geos și Finance dacă sunt necesare modificări)
  • Setați indicatorul pentru valorile de implementare și maparea valorii părinte a valorii vânzărilor (fabricarea legăturii între Biblioteca de valori de vânzări și configurarea valorii vânzărilor PD în MCQ)
  • Configurare KPI/Rate Schedule/Pen-Rate
  • Acces utilizator Anaplan (colectați aprobări conform cerințelor de audit și oferiți acces utilizatorului în toate modelele, după nevoie)
  • Management PPDQ (date de adaptare, consiliere cum vor fi create planurile, suport continuu) până la predarea către BC
  • Sprijin pentru evaluarea fezabilității
  • Proces manual de cotă până la predarea către BC
  • Comunicare Acces deschis la părțile interesate - utilizatori planificatori/finanțe/comp. vânzări
  • Antrenament Anaplan și sesiuni de întrebări și răspunsuri pentru utilizatorii instrumentului (prezentări/apeluri de formare)
  • Configurare Qlikview/Anaplan/Power BI
  • Top Blocarea contului și reîncărcarea cotei contului părinților în modele de regiune
  • Mențineți canalele de comunicare actualizate (dosare și diapozitive pe sharepoint, yammer)
  • Discutați Post Mortem și propuneți activ îmbunătățiri cu RSM/IT


Activități regulate


  • Monitorizarea zilnică a joburilor de integrare - cooperare strânsă cu IT
  • Monitorizarea zilnică a modificărilor sistemului din amonte - MDM/MCQ dacă afectează QCV financiar/implementarea cotelor planificatorilor
  • monitorizarea zilnică a cererilor depuse Tech Direct
  • Teritoriile de vânzări monitorizarea datelor învechite și informarea planificatorilor/BC despre impact/eliminare
  • MCQ/ISH Configurarea mișcării angajaților
  • Asistență Anaplan pentru utilizatorii Anaplan (probleme tehnice/ Întrebări despre cum să sau procese
  • Suport de raportare (facilitare/educare cu privire la tablouri de bord sau QV, raportare regulată de segmentare către echipa MDM și SL, furnizarea de rapoarte ad-hoc conducerii)
  • Monitorizați căsuța poștală zilnică a procesului și răspundeți utilizatorului (modificări de segmentare etc.)
  • Monitorizarea datelor învechite pe toate modelele (și, dacă este necesar, contactați utilizatorul pentru a preveni orice impact asupra producției)
  • Monitorizarea extrasului SETP
  • Plasați cererea SFDC pentru crearea de Shell Territory Sales Partner
  • Gestionați modificările PPQD/SETP ale canalului
  • Întreținere SharePoints/Yammer (+acces utilizator)
  • Sprijiniți proprietarul listei în ARM și executați solicitările TD
  • MDM Sales Territories Divizarea/Imbinarea verificărilor/crearea raportului
  • Rapoarte de rezervă


Activități de preproducție Anaplan


  • Pornire completă pentru FY în conformitate cu Retrofit
  • Monitorizarea integrarilor
  • Managementul ISH: configurarea mișcării angajaților
  • Adăugarea unui reprezentant de vânzări, inclusiv rolul, planul de compensare și configurarea cotei de țară/angajați până la aprobarea SETP-urilor (în numele planificatorului și al BC
  • Atribuiți entități abonate organizațiilor de vânzări în DH și treceți la Pre Prod (în numele planificatorului)


Sprijinirea transformării afacerii/inițiativelor de program, inclusiv FDS, UAT-uri, MOC


  • Furnizați scenarii de testare pentru UAT
  • Participați la apelul UAT și trimiteți feedback/ ridicați probleme
  • După MTP - test în producție
  • Sprijină crearea diapozitivelor de antrenament
  • Coordonare Anaplan (crearea de noi organizații, adăugarea de reprezentanți de vânzări, susținerea noului planificator, până la încărcarea SETP etc. - depinde de caz).


Ce vă putem oferi


Beneficii extinse, un salariu competitiv și participarea la valorile și scopul comun care fac din Hewlett Packard Enterprise unul dintre cei mai atractivi angajatori din lume! La HPE, obiectivul nostru este să oferim oportunități egale, echilibru flexibil între viața profesională și viața privată și o carieră în continuă evoluție.


Dacă sunteți în căutarea unor provocări într-un mediu de lucru interesant, de susținere și internațional, atunci cu siguranță dorim să auzim de la dvs. Continuați conversația făcând clic pe Aplicați acum mai jos sau direct prin portalul nostru pentru cariere la www.hpe.com/careers.


Alăturați-vă nouă și lăsați-vă amprenta!


Aflați mai multe despre noi și urmăriți-ne mai departe


https://www.facebook.com/HPECareers


https://twitter.com/HPE_Careers


Loc de munca


Operațiuni de vânzări


Nivelul locului de muncă


Intermediar


Hewlett Packard Enterprise este EEO F/M/Veteran protejat/Persoană cu dizabilități.


HPE va respecta toate legile aplicabile legate de utilizarea dosarelor de arestare și condamnare, inclusiv San Francisco Fair Chance Ordinance și legi similare și va lua în considerare pentru angajare solicitanții calificați cu antecedente penale.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Hewlett Packard Enterprise pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Hewlett Packard Enterprise pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Hewlett Packard Enterprise locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?