Angajam area sales manager rent a car

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Compania in care va veti desfasura activitatea activeaza in domeniul rent a car,  oferind servicii de inchiriere auto (cu si fara sofer) atat pentru persoane fizice cat si pentru diverse companii.

Dorim sa va cunoastem pentru a colabora in acest proiect daca:

- aveti experienta profesionala de minim 3 ani,( in domeniul vanzarilor, reprezinta avantaj experienta vanzari in domeniul rent a car);
- ati vandut servicii pentru compania in care ati lucrat (nu produse);
- doriti sa va continuati cariera in domeniul vanzarilor directe, sunteti pasionat de domeniul vanzarilor;
- detineti permis de conducere categoria B (PERMISUL ESTE O CONDITIE OBLIGATORIE);

- sunteti o persoana CORECTA, organizata, energica, orientata catre rezultat si performanta, cu bune abilitati de comunicare si negociere, prezenta placuta (tinuta si limbaj);
- cunoasteti si vorbiti limba engleza la nivel mediu - avansat;
- dispuneti de o motivatie intrinseca si puternica in activitatea dumneavoastra;
- sunteti capabil de a va automotiva pentru depasirea obstacolelor intalnite in activitate;
- in activitatea de vanzare directa a serviciilor ati interactionat cu persoane importante, de decizie din cadrul companiilor - clienti;
- sunteti o persoana stabila din punct de vedere profesional;
- sunteti disponibil la munca pe teren,  program prelungit si de a munci uneori in weekend, daca sunteti o persoana care va place “alergatura”, adica munca de teren pentru obtinerea de rezultate maxime;
- cunostiinte bune de operare PC: Word, Excel, Internet;


Pachetul salarial este compus din salariu fix (negociabil la angajare) + bonusuri (lunare, anuale, de performanta etc.)
Compania ofera masina de serviciu si alte instrumente care va vor ajuta sa va desfasurati activitatea.

 

Activitatea dumneavoastra va consta in:

- coordonarea, planificarea, dezvoltarea activitatiilor de rent a car (cu si fara sofer);

- redactarea si trimiterea de rapoarte in conformitate cu normele stabilite cu Angajatorul;
- promovarea serviciilor companiei catre clienti noi;
- interactiunea cu persoane de decizie din cadrul companiilor - posibili viitori clienti;
- mentinerea relatiilor cu clientii deja existenti;
- prelungirea contractelor pentru clientii deja existenti;
- prezentarea ofertelor catre clientii vechi si noi;
- oferirea si recomandarea de solutii pentru clienti, in functie de nevoile acestora;
- dezvoltarea continua a portofoliului de clienti;

- comunicarea permanenta cu superiorii;

- ocazional, sarcini privind activitatea de inchirieri auto (inchirierea si preluarea masiniilor de la clienti)
- incheierea si mentinerea a cat mai multe contracte, astfel incat activitatea dumneavoastra sa contribuie la cresterea ciferi de afaceri a companiei. 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la INTERNOVUM GRUP SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la INTERNOVUM GRUP SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are INTERNOVUM GRUP SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?