Angajam assistant manager - economist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal
EXPERIENTA :
• Absolvent de studii Economice – Contabilitate
• Cunoasterea limbii engleza sau germana
• Experienta de lucru in departamente contabile
• Cunostiinte informatice pentru utilizarea Microsoft Office, a diferitelor baze de date si alte componente IT.
• Aptitudini pentru concepere documente, documentatii, cunostinte de tehnoredactare.
• Experienta de lucru cu aplicatia WindSOFT constituie un mare avantaj.
• O buna intelege a proceselor de business
• Bune abilități de comunicare si organizare.
• Capacitatea de a lucra eficient independent si in echipa

Descrierea jobului
• Centralizeaza comenzile de transport primite de la departamentul operational
• Inregistreaza in sistemul IT cursele efectuate de camioanele proprii si cele intermediate
• Emite facturi pentru toate serviciile prestate de catre companie
• Tine evidenta documentelor de transport (CMR,note de livrare, avize de insotire marfa , bonuri de paleti).
• Scaneaza si arhiveaza documentele de transport
• Efectuarea unor operatiuni de contabilitate primara
• Verificarea si receptionarea in sistemul informatic a facturilor de carburant, taxe de drum si diverse consumabile.
• Inregistreaza cu acuratete informatii in softurile companiei
• Aprovizionarea cu papetarie si orice alte materiale necesare
• Realizeaza pontajul, graficul de concedii si tine evidenta personalului, colecteaza date (pentru pontaj) din sistemul GPS - WebEye
• revizuirea datelor lunar (expirare valabilitate documente soferi respectiv camioane)
• Selectionarea si expedierea corespondentei si a altor documente/ intocmeste AWB pentru expeditii
• Intocmeste si/sau completeaza documente necesare managementului pentru diferite rapoarte sau autoritati
• Elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management
• Mentine relatia cu departamentul administrativ si cel operational
• Respecta standardelor de performanta si calitate a serviciilor companiei
• Pastreaza confidentialitatea conform regulamentului intern al companiei

Beneficii
• Program de munca previzibil (toate weekend-urile libere, orar L-V 8:30–17:00)
• Perioada de acomodare si formare permisibila
• Pachetul salarial se negociază in funcție de nivelul cunoștințelor actuale
• Activitate intr-o companie stabila, cu experienta peste 18 ani in domeniu

Descrierea companiei

De 17 ani, compania SEBA transport ofera servicii de transport tip FTL din Romania catre Italia-Austria-Germania-Benelux si opereaza intra-comunitar pe rutele: Italia - Germania.
Detinem un parc auto format din 19 camioane Euro6, de diferite tipuri : prelata perdea sau platforma.
Marea parte a colectivului SEBA transport a depasit 10 ani vechime in cadrul companiei – aceasta fiind o dovada atat de professionalism a intregii echipe cat si de recunostiinta din partea companiei pentru angajati

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la A&S LOGISTIC TRANSPORT pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la A&S LOGISTIC TRANSPORT pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are A&S LOGISTIC TRANSPORT locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?