Angajăm personal contabilitate primară secretariat

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Basil Interforest , companie specializată pe segmentul de prelucrare și comercializare a lemnului, angajăm personal pentru contabilitate primară și secretariat la punctul nostru de lucru din Vatra Dornei

Cerințe:

-Studii medii sau studii superioare în economie

-Minim 1 an experiență într-un post similar ( Secretariat; Administrativ; Contabilitate Primară)

-Obligatoriu cunoștințe bune operare PC(Windows, Microsoft Word și Excel, Internet)
-Obligatoriu cunoștiințe și experiență în contabilitate primară

-Obligatoriu permis de conducere - categoria B
-Atenție la detalii și abilități de prioritizare;

-Seriozitate, integritate, responsabilitate 
-Atenție distributivă

Responsabilități:

1)Administrative

--Respectă programul de activitate, regulile și procedurile comunicate de către conducerea societății;
--Desfășoară activități de tip secretariat (preluare apeluri telefonice, gestionare corespondență, redactare și formatare documente);
--Se ocupă de managementul documentelor companiei ( sortare, redactare, expediere, arhivare etc);
--Gestioneza documentele care intră/ies din firma prin înregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor în atenția persoanelor interesate/vizate;

--Oferă suport pentru echipa logistică ocazional când activitatea o cere;

--Prelucrarea comenzilor: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor și pregătirea formalităților pentru livrare;

--Întâmpina și îndrumă vizitatorii către persoanele căutate;
--Obține și oferă informații telefonice la cerere;

 

2)Contabilitate Primară

--Înregistrează corect și la zi toate datele și documentele de contabilitate primară și gestiune contabilă: facturi de intrare de marfă, facturi de cheltuieli, încasări și plăti prin orice instrumente de încasare / plată, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.;

--Colectează și înregistrează în contabilitate chitantele, dispozițiile de plata sau încasare, deconturile și documentele aferente plăților efectuate de firma, completează și închide zilnic Registrului de casă;

--Răspunde de corectitudinea înregistrărilor în contabilitatea primară și de predarea acestora pentru verificare, expertului contabil;

--Se deplasează cu mașinafirmei pentru a icirc;ntocmi documentele in relația cu Administratia Vamala

Beneficii: Pachet salarial atractiv

Program de lucru: Luni – Vineri: 8:30-17:30 & Sâmbătă: 8:30 – 13:00

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC BASIL INTERFOREST SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC BASIL INTERFOREST SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC BASIL INTERFOREST SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?