Basil Interforest , companie specializată pe segmentul de prelucrare și comercializare a lemnului, angajăm personal pentru contabilitate primară și secretariat la punctul nostru de lucru din Vatra Dornei
Cerințe:
-Studii medii sau studii superioare în economie
-Minim 1 an experiență într-un post similar ( Secretariat; Administrativ; Contabilitate Primară)
-Obligatoriu cunoștințe bune operare PC(Windows, Microsoft Word și Excel, Internet)
-Obligatoriu cunoștiințe și experiență în contabilitate primară
-Obligatoriu permis de conducere - categoria B
-Atenție la detalii și abilități de prioritizare;
-Seriozitate, integritate, responsabilitate
-Atenție distributivă
Responsabilități:
1)Administrative
--Respectă programul de activitate, regulile și procedurile comunicate de către conducerea societății;
--Desfășoară activități de tip secretariat (preluare apeluri telefonice, gestionare corespondență, redactare și formatare documente);
--Se ocupă de managementul documentelor companiei ( sortare, redactare, expediere, arhivare etc);
--Gestioneza documentele care intră/ies din firma prin înregistrarea, sortarea, distribuirea, arhivarea, predarea lor în atenția persoanelor interesate/vizate;
--Oferă suport pentru echipa logistică ocazional când activitatea o cere;
--Prelucrarea comenzilor: verificarea stocurilor, confirmarea comenzilor și pregătirea formalităților pentru livrare;
--Întâmpina și îndrumă vizitatorii către persoanele căutate;
--Obține și oferă informații telefonice la cerere;
2)Contabilitate Primară
--Înregistrează corect și la zi toate datele și documentele de contabilitate primară și gestiune contabilă: facturi de intrare de marfă, facturi de cheltuieli, încasări și plăti prin orice instrumente de încasare / plată, deconturi de cheltuieli, bonuri de consum etc.;
--Colectează și înregistrează în contabilitate chitantele, dispozițiile de plata sau încasare, deconturile și documentele aferente plăților efectuate de firma, completează și închide zilnic Registrului de casă;
--Răspunde de corectitudinea înregistrărilor în contabilitatea primară și de predarea acestora pentru verificare, expertului contabil;
--Se deplasează cu mașinafirmei pentru a icirc;ntocmi documentele in relația cu Administratia Vamala
Beneficii: Pachet salarial atractiv
Program de lucru: Luni – Vineri: 8:30-17:30 & Sâmbătă: 8:30 – 13:00