Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
SIMACEK România, o companie multinațională cu tradiție și expereință în domeniul serviciilor de facility management te invită să faci parte din departamentul HR!
Descoperă familia SIMACEK și hai să ne cunoști!
RECRUITER
Candidatul ideal:
- Persoană organizată, capabilă să gestioneze în paralel mai multe proiecte;
- Fire pozitivă
- Orientare spre clientul intern
- Capacitate de parcurgere a taskurilor în mod independent
- Dorinţă de dezvoltare continuă
- Capacitate de comunicare eficientă cu persoane de diferite nivele sociale
- Competențe dovedite în domenul resurselor umane
- Competențe în recrutare / onbording / offbording
- Competențe de comunicare asertivă
- Experiență de min. 2 ani în domeniul recrutării în companii cu minim 150 angajați, de preferat blue collar
- Experiență în parcurgerea proceselor de integrare organizațională
- Studii superioare
- Cunoștințe de limbă engleză la nivel mediu
- Cunoștințe relevante în Microsoft Office (excel, word, power point) și gestionarea bazei de date
Responsabilități:
- Respectarea sistemului de recrutare la nivel de companie astfel încât nevoia de personal solicitat să fie acoperită
- Gestionarea proceselor de recrutare
- Selecţia candidaţilor
- Gestionarea proceselor de Integrarea organizațională
- Coordonarea proceselor de exit din companie
- Gestionarea indicatorilor HR definiți la nivel de companie
- Gestionarea procesului de evaluare a angajaţilor
Ce oferim:
- Echipă unită și deschisă
- Siguranța locului de muncă și dezvoltarea profesională
- Logistica aferentă postului
- Plan de integrare organizațională
- Lucru într-o companie multinațională cu experință de 10 ani în România
- Plan de gestionare al carierei