ANGAJEZ PERSOANA PENTRU SALES SUPPORT
Descrierea postului:
VA RUGAM SA CITITI SI SA EVALUATI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE IN CAZUL IN CARE CORESPUND CU COMPETENTELE SI OBIECTIVELE DVS.
Responsabilităţi şi activităţi:
1. Gestionarea comenzilor online / contabilitate primara – pregatirea comenzilor, rezolvare probleme / reclamatii clienti, facturare, inregistrare incasari
2. Atragerea de clienţi noi (extinderea portofoliului de clienţi): Verificarea si actualizarea bazei de date, strângerea de informaţii, contactare clienţi (telefon, e-mail), verificarea datelor clientului, ofertare
Cerintele pentru candidatul potrivit:
- atitudine optimista, spirit competitiv, abilitati de organizare, planificare si comunicare
- posesor de initiativa, perseverenta, dinamism
- orientare spre rezultate si rezolvarea problemelor (pardon, provocarilor)
- FOARTE BUNE ABILITATI DE OPERARE PC
Pe scurt si pe romaneste:
- istet (sau isteata) si descurcaret (descurcareata).
- cineva caruia ii place sa interactioneze cu clientii, chiar si cu cei dificili
- cineva care STIE SIGUR ca "nu exista nu pot, exista doar nu vreau"
ATENTIE: Umorul si relaxarea din mediul de lucru (si din acest anunt) nu exclud pretentiile de disciplina, seriozitate, punctualitate, caracter integru si mai ales profesionalism.
Oferta (bonusuri, beneficii):
La cerintele de mai sus, ofer din toata inima:
- Colectiv de munca prietenos, fara birocratie
- Sef OK, imi pasa de bunastarea angajatilor si ajut oricand se poate pe plan personal si profesional;
- Aprecierea si remuneratia corespunzatoare a muncii bine facute