ANGAJEZ PERSOANA PENTRU CUSTOMER SERVICE

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

ANGAJEZ PERSOANA PENTRU SALES SUPPORT

Descrierea postului:

VA RUGAM SA CITITI SI SA EVALUATI ATENT CERINTELE SI SA APLICATI CU INCREDERE IN CAZUL IN CARE CORESPUND CU COMPETENTELE SI OBIECTIVELE DVS.

Responsabilităţi şi activităţi:

1. Gestionarea comenzilor online / contabilitate primara – pregatirea comenzilor, rezolvare probleme / reclamatii clienti, facturare, inregistrare incasari

2. Atragerea de clienţi noi (extinderea portofoliului de clienţi): Verificarea si actualizarea bazei de date, strângerea de informaţii, contactare clienţi (telefon, e-mail), verificarea datelor clientului, ofertare

Cerintele pentru candidatul potrivit:

- atitudine optimista, spirit competitiv, abilitati de organizare, planificare si comunicare

- posesor de initiativa, perseverenta, dinamism

- orientare spre rezultate si rezolvarea problemelor (pardon, provocarilor)

- FOARTE BUNE ABILITATI DE OPERARE PC

Pe scurt si pe romaneste:

- istet (sau isteata) si descurcaret (descurcareata).

- cineva caruia ii place sa interactioneze cu clientii, chiar si cu cei dificili

- cineva care STIE SIGUR ca "nu exista nu pot, exista doar nu vreau"

ATENTIE: Umorul si relaxarea din mediul de lucru (si din acest anunt) nu exclud pretentiile de disciplina, seriozitate, punctualitate, caracter integru si mai ales profesionalism.

Oferta (bonusuri, beneficii):

La cerintele de mai sus,  ofer din toata inima:

- Colectiv de munca prietenos, fara birocratie

- Sef OK, imi pasa de bunastarea angajatilor si ajut oricand se poate pe plan personal si profesional;

- Aprecierea si remuneratia corespunzatoare a muncii bine facute

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la EXPERT DISTRIBUTION pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la EXPERT DISTRIBUTION pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are EXPERT DISTRIBUTION locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?