Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal
- FIRMA PROPRIE (existenta, sau care va fi infiintata pentru aceasta colaborare);
- Disponibilitatea de a fi prezent in magazin cea mai mare parte a timpului in care acesta este deschis;
- Experienta in comert si gestiune constituie avantaj;
- Cunostinte de baza Windows, Outlook, Excel, Word;
- Persoana comunicativa, responsabila, organizata, perseverenta, optimista, deschisa la nou, cu putere si dorinta de munca, atenta la nevoile clientului.
Descrierea jobului
- Echipa de vanzare: vanzatorii sunt angajati pe firma antreprenorului (recrutare, pregatire, contract de munca, salarii, taxe);
- Gestiune: intocmirea documentelor de evidenta intrari-iesiri, respectand procedurile Lagardère Travel Retail;
- Comenzi: le face antreprenorul, la furnizorii cu care Lagardère Travel Retail are contracte (exceptie: presa centrala - vine de la sediu);
- Cresterea vanzarilor: este obiectivul permanent al antreprenorului si al intregii echipe Lagardère Travel Retail care ii acorda suportul;
- Respectarea standardelor si procedurilor Lagardère Travel Retail;
- Inventare: rezultatele inventarelor sunt responsabilitatea antreprenorului.
Beneficii:
- Afacere: oportunitatea dezvoltarii unei afaceri personale, in domeniul comertului, la standarde verificate si aplicate la nivel international, cu investitie minima si beneficiind de avantajele apartenentei la o retea;
- Venitul lunar: un comision, in functie de vanzari;
- Training: Inaintea preluarii magazinului este asigurata o perioada de training, costurile fiind suportate in intregime de Lagardère Travel Retail;
- Suport: Antreprenorul beneficiaza de sprijin permanent din partea unei echipe de profesionisti.
Descrierea companiei
DESPRE LAGARDèRE TRAVEL RETAIL
Lagardère Travel Retail este una dintre cele patru divizii ale Grupului Lagardère și este lider global inovator în industria de retail pentru călători. Divizia globală operează de magazine prin conceptele Travel Essentials, Duty Free & Fashion și Foodservice în aeroporturi, gări și alte concesiuni din 35 de țări și generează vânzări de 4,9 miliarde EUR (gestionate 100%
În România, compania este prezentă de peste 20 de ani pe piața comerțului din zonele de tranzit (Travel Retail), galerii comerciale și centre de afaceri și operează o rețea de peste 270 de magazine pentru segmentele Travel Essentials (News & Convenience, Convenience, Gifts & Souvenirs) și Foodservice, cu un portofoliu de opt branduri, dintre care cele mai cunoscute sunt INMEDIO, RELAY, 1 MINUTE și SO! COFFEE.