Bunge Limited (www.bunge.com, NYSE: BG) este o companie lider mondială în agrobusiness și alimentație, care operează în
peste 40 de țări, cu aproximativ 35.000 de angajați. Bunge cumpără, vinde, depozitează și transportă semințe oleaginoase
și cereale pentru a servi clienții din întreaga lume; procesează semințe oleaginoase pentru a face făină proteică pentru hrana animalelor și
produse uleioase comestibile pentru clienții comerciali și consumatori; produce zahăr și etanol din trestie de zahăr;
mori grâu, porumb și orez pentru a face ingrediente folosite de companiile alimentare; și vinde îngrășăminte în America de Sud.
Fondată în 1818, compania are sediul în White Plains, New York. Bunge a implementat un
Centru de Servicii Partajate în București, România pentru a sprijini operațiunile globale în domeniile Finanțe și
Contabilitate, operatiuni comerciale si trezorerie.
Contabilul este responsabil pentru efectuarea activităților de verificare și procesare a facturilor furnizorului, care
deservește operațiunile globale pentru Bunge Group.
Responsabilități cheie
- Furnizori de procesare a facturii – facturi PO și Non-PO
- Asigurați-vă că codarea GL/Centrului de cost este corectă pentru facturile furnizorilor (pe bază de OP și non-PO)
- Urmăriți facturile pentru aprobare în conformitate cu matricea de raportare și regulile de afaceri
- Monitorizați facturile neaprobate
- Ajustări de proces (adică nota de debit)
- Creați note de debit sau facturi inversate
- Efectuați reconcilierea periodică a declarației furnizorului
- Rezolvați întrebările legate de furnizori și angajați în termene definite
- Gestionați excepțiile generate, efectuați o analiză a cauzei principale pentru a rezolva problemele curente și acționați în mod proactiv
pentru a evita eventualele probleme în viitor
- Furnizați toate informațiile, documentele și rapoartele pentru audit. Postarea auditului; luați măsurile corective
plan de acțiune elaborat de liderul echipei.
- Asistență în activitățile de închidere de la sfârșitul perioadei (de exemplu, rezervare între companii)
- Formalizarea procesului, revizuirea constantă a POS și actualizarea pentru țările BBS în domeniu
- Asigurați-vă că procedurile respectă politicile de grup și cerințele de raportare
- Efectuați controale SOX și asigurați-vă conformitatea SOX conform politicilor în vigoare
- Oferiți suport tehnic pentru sistemul de bilete convenit. Suport în ceea ce privește raportarea, lucrul continuu
îmbunătățirea și implicarea utilizării afacerii.
- Conduceți orice inițiative de îmbunătățire din punct de vedere tehnic, în legătură cu sistemul de ticketing sau orice alt sistem implicat în finanțare
Cunoștințe și experiență
esențiale:
- 1 – 3 ani de experienta intr-un rol similar
- Abilități puternice de comunicare scrisă și orală în engleză, spaniolă și franceză
- De preferată experiență în domeniul agrobusiness/industria comerțului cu mărfuri
- Calificare minimă de studii – absolvire
- Bună cunoaștere a conceptelor și procedurilor legate de Factura furnizorului și reclamațiile angajaților
procesarea rambursărilor
- Capacitatea de a oferi un nivel înalt de calitate a serviciilor pentru clienți pentru factura de furnizor și reclamațiile angajaților
procesul de rambursări
- Abilitatea de a finaliza sarcinile alocate la timp și la nivelurile de precizie dorite
- Abilitatea de a lucra independent, eficient și de a oferi rezultate de înaltă calitate sub presiunea timpului
- Independent și meticulos cu cifrele
- Abilități puternice de identificare și rezolvare a problemelor
- Cunoștințe excelente de utilizare a calculatorului și competențe în Microsoft Office (Word, PowerPoint, Excel, Outlook)
- Experienta in ERP/ sisteme contabile
Avantaj distinct
- Experiența de lucru într-un centru de servicii partajat similar reprezintă un avantaj distinct
- Experienta in procesarea unor volume mari de tranzactii
- Experiență în SAP, instrumente de flux de lucru și sisteme de imagistică a documentelor