BAT evoluează în ritm - cu adevărat ca nicio altă organizație.
Pentru a atinge ambiția, ne-am propus, căutăm colegi care să fie pregătiți să ne trăiască etosul în fiecare zi. Vino să faci parte din această călătorie!
Rezumatul rolului
Care sunt obiectivele și așteptările cheie de la acest rol?
Asistentul managerului BO va fi implicat în supravegherea echipelor care efectuează plățile în cadrul proceselor RtP și în asigurarea nivelului corect de calitate și finalizarea corectă a serviciilor și a indicatorilor cheie de performanță (KPI), așa cum sunt definiți în Acordul privind nivelul de servicii (SLA).
Care este impactul direct al acestui rol asupra echipei sau organizației?
Asistentul managerului BO, gestionând direct echipa de plăți, se asigură că toate plățile, externe și interne, sunt efectuate cu acuratețe, în timp, aliniate la controalele noastre interne și Sox, respectând diferitele politici internaționale de sancțiuni și conform calendarului definit specific fiecăruia. Codul companiei.
Rapoarte către
managerul operațiunilor bancare
Număr de rapoarte directe
7 - 12
Relații de bază
Interne – AP, părți interesate EM, BCT, Compliance, BOC, ITD, GTO, AR, EDM, BSC
Externe – Furnizori, TCS, Furnizori externi de servicii bancare (Finastra, global) și bănci locale)
Domeniu geografic
de aplicare Global
Travel Necess
N/A
Responsabilități
- Asigurați-vă și gestionați toate plățile standard, manuale și de urgență efectuate cu acuratețe, în conformitate cu liniile directoare ale sancțiunilor globale și conform calendarului definit la nivel regional/DRBU/CoCode de pe platformele SAP și/sau bancare.
- Conduceți împreună cu reprezentanții EM agenda de îmbunătățire continuă (de exemplu, eliminarea abaterii procesului, reducerea plăților manuale/de urgență)
- Raportați și revizuiți KPI-urile lunare ale operațiunilor bancare, asigurându-vă că orice anomalie au fost rezolvate
- Sprijiniți în mod activ Standardizarea Procesului Global, prin revizuirea periodică a abaterii standard a procesului și implementarea agendei de simplificare.
- Asigurați-vă că livrarea KPI de cea mai bună calitate este activată prin implementarea și aplicarea celor mai bune practici de plată (depozitare, SCF, plăți programate automat etc.)
- Revizuirea și actualizarea periodică a Rezoluției Consiliului, cu scopul de a asigura un număr suficient de autorizatori de plăți la nivel DBS
- Controalele și rapoartele zilnice / săptămânale / lunare sunt finalizate, revizuite și semnate conform programului convenit.
- Conduceți un proces eficient de escaladare pentru a sprijini rezolvarea în timp util a incidentelor apărute.
Având în vedere că în paragrafele de mai sus sunt stipulate doar responsabilitățile majore, titularul are obligația de a îndeplini orice alte responsabilități care îi sunt încredințate de nivelurile ierarhice superioare
Esențial
EXPERIENȚĂ, ABILITĂȚI, CUNOAȘTERE
Experiență necesară
- 1 până la 3 ani de experiență în finanțe și contabilitate într-o corporație multinațională
- Cunoașterea limbii engleze la un nivel avansat (a doua limbă este un plus)
- Abilități excelente de conducere și management (de exemplu, planificare, organizare, direcționarea angajaților)
- Excelente consiliere, abilități de coaching și capacitatea de a motiva și cultiva munca în echipă
- Capacități excepționale de rezolvare a problemelor
- Abilitatea de a stabili și de a valorifica relații de încredere cu părțile interesate de afaceri
Sunt necesare abilități tehnice / funcționale / de conducere
- Monitorizați utilizarea resurselor și asigurați-vă că alocarea resurselor este gestionată eficient, permițând echipei să îndeplinească ambiția de livrabile în conformitate cu strategia companiei
- Stabiliți obiective de performanță anuale clare pentru rapoartele directe și efectuați evaluări ale performanței în raport cu obiectivele conform programului convenit, asigurându-vă că echipa are o direcție clară și știe ce se așteaptă de la ei.
- Stabilirea și menținerea unei bune relații de lucru cu contacte-cheie din piețele finale, BCT, Compliance, TCS, Trezorerie, Bănci externe și alte funcții DBS ca părți interesate cheie.
- Supravegherea zilnică a faptului că toate plățile sunt efectuate în timp util și în mod precis, fără plăți greșite sau ratate
- Asigurându-vă că toate controalele sunt respectate, eliminați riscurile de sancțiuni/penalități
- Asigurarea că toate activitățile BAU sunt realizate cu acuratețe și în conformitate cu SLA-urile convenite
- Conduceți standardizarea și îmbunătățirea productivității în cadrul echipei
- Bună cunoaștere a contabilității și a interdependențelor dintre procese (de ex. AP, AR, P&L Flux de numerar, Trezorerie)
- Înțelegerea procesului PtP și a sistemelor AP - BO SAP, Eflow, Cherwell, Platforme bancare
Educație / Calificări / Certificari necesare
- Licenta, de preferat cu specializare in Finante
BENEFICIAL
- Aveți o bună înțelegere a afacerii cu tutun și a proceselor BAT (achiziții, distribuție, resurse umane, operațiuni)
- Abilitatea de a efectua analize de decalaj și de a dezvolta planuri de îmbunătățire a proceselor (Metodologia LSS)
- Cunoștințele SAP reprezintă un avantaj suplimentar
- Cunoștințe avansate și utilizarea instrumentelor de productivitate de birou (MS Office etc.)
APPARTENȚIA, REALIZAREA, ÎMPREUNĂ
Colaborarea, diversitatea și munca în echipă stau la baza tot ceea ce facem aici la BAT. Știm că colaborarea cu colegi din medii diferite este ceea ce ne face mai puternici și cei mai bine pregătiți pentru a ne îndeplini obiectivele de afaceri.
Vino să aduci diferența!
Ne vom asigura că persoanelor cu dizabilități li se oferă acomodare rezonabilă pentru a participa la cererea de angajare sau la procesul de interviu, pentru a îndeplini funcții esențiale ale locului de muncă și pentru a primi alte beneficii și privilegii de angajare. Vă rugăm să ne contactați pentru a solicita cazare.