Descrierea postului
În acest rol vei:
- Colaborarea cu clienții pentru a-și clarifica cerințele de produs și pregătirea și trimiterea ofertelor în intervalul de timp specificat
- Urmărirea ofertelor prin telefon și e-mail pentru a ajuta la asigurarea comenzilor de la clienții noștri.
- Construirea unei bune relații cu clienții prin telefon și e-mail pentru a spori o bună comunicare între companii în vederea vânzării produsului.
- Asigurați-vă că toate ofertele sunt conectate cu acuratețe în sistemul relevant și oferiți feedback cu privire la cotații, așa cum este solicitat de managerul de vânzări interne
- Menționați legătura cu membrii echipei de vânzări din exterior și furnizați-le informații pentru a-i ajuta în asigurarea comenzilor clienților.
- Furnizați previziuni săptămânale și lunare pentru cotația managerului/supervizorului de vânzări interne.
- Oferiți suport tehnic și aplicativ clienților
- Lucrul cu colegii tăi pentru a asigura un nivel înalt de servicii pentru clienți.
- Asistență în prognoza vânzărilor și dezvoltarea relațiilor de afaceri pe termen lung.
- Urmați procesul de lucru standard și asigurați-vă că toate afacerile sunt în conformitate cu Delegarea de Autoritate, Politicile și Procedurile companiei.
- Orice alte sarcini ale funcției de vânzări, conform instrucțiunilor de către supervizorul sau managerul dvs. pentru a asigura noi comenzi clienților către companie.
- Examinați și implementați în mod continuu oportunitățile de îmbunătățire.
Cerințe:
▪ Licență tehnică universitară în Inginerie 1+ an de experiență în domeniile tehnice
▪ Limba engleză fluent
▪ Abordare centrată pe client, capabil să lucreze cu termene limită
▪ Cunoștințe computer: Microsoft Office
▪ Abilitatea de a lucra într-un mediu internațional