Application Specialist

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare



Despre noi

Avem misiunea de a ajuta organizațiile de toate formele și dimensiunile, să-și atingă ambițiile furnizând servicii de contabilitate, fiscalitate, audit, consultanță și afaceri, economisindu-le timp prețios pentru a se concentra pe ceea ce fac cel mai bine.
Susținuți de date, tehnologie și perspective, adăugăm mai multă valoare clienților Azets.

Istoria noastră

Azets este o companie nouă, dar cu o istorie grozavă.
În România suntem prezenți din 2008 și știm că nu am putea face asta fără sprijinul angajaților noștri din Sibiu, Alba-Iulia, Timișoara și Brașov. Compania și-a deschis primul birou cu o echipă mică, dar îndrăzneață, de 3 persoane. Acum suntem peste 800 de angajați dedicați în România, parte din povestea de succes mai mare pe care o reprezintă Azets: peste 6.500 de angajați care deservesc peste 120.000 de afaceri dintr-o gamă largă de industrii.

Azets este prezent în Norvegia, Suedia, Finlanda, Danemarca, România, Estonia, Lituania și Marea Britanie.

Sediul central al Azets România este situat în Sibiu, la Centrul de Afaceri.

Avem si birouri in:

  • Alba-Iulia – 71, Regele Ferdinand I Blvd.
  • Alba-Iulia – 78, Regele Ferdinand I Blvd.
  • Alba-Iulia – 1, Piața Iuliu Maniu
  • Timisoara – United Business Center 3, Piața Consiliul Europei St., nr. 2E, floor 13
  • Brasov


Colaborativ, autentic, respectuos și dinamic sunt valorile de bază care fac ca afacerea noastră să fie una de succes!
Apreciem oamenii responsabili, dedicați scopului lor și dornici să-și îmbunătățească constant performanța. Dacă te identifici cu valorile noastre, alătură-te Azets, un loc de muncă modern și flexibil și ajută-ne să oferim clienților noștri servicii de calitate!

Rolul

Internal Apps este responsabil în cele din urmă pentru majoritatea soluțiilor noastre IT comune interne și integrărilor în Azets. Avem o aplicație CRM auto-dezvoltată, aplicații personalizate și integrări între aplicațiile care necesită manipulare. Ne rezolvăm responsabilitățile împreună și lucrăm agil. Ne concentrăm pe prioritățile noastre și reflectăm și ne adaptăm ori de câte ori există oportunități de învățare. Echipa este formată din dezvoltatori și consultanți IT. Colaborăm cu părțile interesate interne și cu utilizatorii finali pentru a aduce cât mai multă valoare posibil.

Responsabilități cheie

  • A sustine
  • Gestionarea accesului utilizatorilor
  • Integrari
  • Rapoarte personalizate
  • Comunicarea cu utilizatorul și furnizorul
  • Managementul aplicațiilor CRM-ului nostru
  • Aplicații ERP (împreună cu alte instrumente interne utilizate în Azets, cum ar fi Intranetul și Google Workspace).


Abilități și experiență

  • Cel puțin 3 ani de studii universitare în domeniul IT sau domeniul conexe
  • Sunt necesare bune abilități de comunicare în limba engleză.
  • Se preferă experiență în IT, SQL și suport
  • Abilitățile tehnice, cunoștințele de programare, ERP și CRM ar conta și ele pozitiv.


Altele

Contactați-ne

Aflați mai multe despre noi pe:

  • Site: www.azets.ro
  • LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/azets-romania
  • Facebook: https://www.facebook.com/azetsromania
  • Instagram: https://www.instagram.com/azetsro/?hl=en

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Azets pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Azets pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Azets locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?