Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati
- Menține mediul într-o stare de funcționare;
- Contribuie la îmbunătățirea continuă a organizației;
- Asigura suportul tehnic de gestionare a clientilor interni si externi;
- Investigați probleme complexe și furnizați o analiză a cauzei principale;
- Documentați, planificați și implementați cererea de modificare;
- Instalați și configurați produsele BMC Remedy în medii de testare și producție;
- Construiți și furnizați instrucțiuni de lucru pentru echipa de suport de prim nivel;
- Administrați aplicații precum BMC Remedy ITSM Suite, CMDB, BMC Remedy My IT, Case Management, Smart IT, Service Broker;
- Investigați și găsiți soluții împreună cu echipele de furnizori terți;
- Menține nivelul de livrare a serviciilor în SLA-urile convenite;
- Personalizați și adăugați funcții noi pentru aplicațiile gestionate.
Cerințe
Trebuie avut:
- Studii: Licenta;
- Minim ani de experienta: 2;
- Bune cunoștințe de Linux, SQL;
- Experiență anterioară cu instrumente de ticketing (ex.: Remedy, Service Now, Jira);
- Nivel de competență în limba engleză.
Este bine sa ai:
- Cunoașterea aplicației BMC Remedy;
- Cunoașterea metodologiilor ITIL;
- Cunoașterea metodologiilor Agile;
- Cunoștințe de bază de rețea.