Aplicațiile susținute de echipă sunt folosite în majoritatea țărilor în care Siemens are afaceri, în diverse domenii:
HR, afaceri și vânzări, management al calității, IT și asistență.
Noul tău rol
- Suport de nivel 1 pentru diverse aplicații
- Adresează și rezolvă incidentele și solicitările de bază
- Punct unic de contact (SPOC)
- Înregistrarea tuturor solicitărilor primite în sistemul de bilete respectiv
- Descărcarea/asistarea echipei de Nivelul 2
- Raportarea SLA în cadrul evaluărilor de servicii care apar în mod regulat
- Finalizarea sarcinilor recurente: crearea zilnică a conturilor de utilizator în SAP și alte sisteme
- Urmărește cu alt personal de asistență (resurse de serviciu) implicate în rezoluție pentru a se asigura că incidentele sunt rezolvate, solicitările sunt completate și comunicarea cu clientul este completă
Calificările tale
- Studii finalizate în administrarea afacerilor, informatică, informatică de afaceri sau pregătire/calificare comparabilă
- Experiență profesională minim 2 ani
- Etică puternică în muncă, lucru în echipă, orientare către client și inițiativă
- Cunoștințe excelente scrise și verbale în limba germană și engleză, atât din punct de vedere comercial, cât și tehnic
- Abilitatea demonstrată de a învăța procesele și tehnicile de asistență pentru clienți
- Abilități analitice puternice și capacitate de rezolvare a problemelor
- Abilitatea și dorința de a învăța aplicațiile, tehnologia și terminologia specifice companiei, diviziei și instalației
- Cunoștințe de bază Active Directory. Crearea de conturi de utilizator, resetarea parolelor, crearea de grupuri - este un plus
- Experiența anterioară în sprijinirea clienților în utilizarea software-ului aplicației și a problemelor hardware - reprezintă un plus
Despre noi
Suntem Siemens, o colecție de minți grozave care fac cu toții viitorul. Ai putea fi unul dintre noi!
Siemens este o putere tehnologică globală care deține soluții inovatoare în domeniile electrificării, automatizării și digitalizării. Software-ul și cercetarea și dezvoltarea joacă un rol crucial la Siemens. În Brașov, Cluj-Napoca și București avem centrul de competențe pentru cercetare, dezvoltare software, IT și inginerie, ceea ce face din companie un lider major în tehnologii IT verticale.
La Siemens, ne provocăm mereu să construim un viitor mai bun. Avem nevoie de cele mai inovatoare și diverse Digital Minds pentru a dezvolta realitatea de mâine. Aflați mai multe despre lumea digitală a Siemens aici: www.siemens.com/careers/digitalminds
Organizare: Advanta
Firma: Siemens SRL
Nivel de experiență: Profesionist cu experiență
Full / Part time: Full-time