Persoana ideală este cu experiență în domeniul Agribusiness, preferabil în vânzări, care cunoaște specificul zonei din județele Sibiu, Alba sau Covasna.
Sunt vacante doua posturi cu delimitare zonala pe judetul Alba si Sibiu, respectiv pe judetul Covasna si Harghita.
Inginerii agronomi sau persoanele cu experiență în agribusiness au avantaj, dar invit[m s[ aplice si persoane interesate de acest domeniu.
Obiectivul postului:
Dezvoltarea activității companiei în județele arondate în vânzări de îngrășăminte, semințe și inputuri agricole.
Cerințe:
- Studii în domeniul agronomiei- reprezintă avantaj, dar se poate compensa cu experiență relevantă în domeniul Agribusiness;
- Experiență de minim 3-5 ani in vanzări;
- Orientare către client și atitudine proactivă;
- Atenție pentru detalii și cifre ;
- Capacitatea de a respecta deadline-urile și de a lucra în condiții de stres;
- Bune abilități operare PC (suita MsOffice);
- Fire comunicativă, deschisă, ambițioasă;
- Automotivație pentru dezvoltare profesională;
- Permis ctg. B, disponibilitate deplasări.
Responsabilități:
- Prospectarea/recunoașterea potențialilor parteneri;
- Inițierea și dezvoltarea relațiilor de afaceri cu responsabilii de ferme agricole;
- Negocierea și încheierea de contracte pentru furnizarea de inputuri, pesticide și îngrășăminte;
- Gestionarea permanentă a portofoliului de producători din zona geografică arondată, în conformitate cu politica de afaceri a companiei;
- Raportarea permanentă către managementul companiei;
- Realizarea obiectivelor anuale privind planul de vânzări;
- Identificarea cererii pietei, precum și a competitorilor potențiali și ofertele lor;
- Supravegherea livrării produselor și oferirea asistenței necesare departamentului de logistică;
- Administrație, management și control documente.
Beneficii:
- Se oferă condiții avantajoase de lucru, într-o companie în plină dezvoltare;
- Program flexibil, organizat în mod autonom;
- Salariu fix (negociat individual) + bonusuri de performanță;
- Mașină de serviciu, laptop, telefon de serviciu.