Descrierea jobului
Area Sales Manager are ca rol principal implementarea strategiei de merchandising si distributie a produselor “NOTA 11”.
Coordoneaza si ofera suport echipelor de agenti ale companiilor de distributie a produselor “NOTA 11”.
Reprezinta compania interacţionând cu clientul şi este responsabil pentru realizarea recunoaşterii noastre ca unul din furnizorii apreciati de produse alimentare din Romania.
Responsabilitatile postului:
Piaţă:
-Mentinerea si imbunatatirea prezentei si vizibilitatii produselor NOTA 11 in conformitate cu standardele companiei;
-Inregistrarea si raportarea rezultatelor zilnice; Transmiterea rapoartelor catre sediul TOPI IMPORT EXPORT la timp, conform termenelor stabilite.
Persoane:
-Colaboreaza eficient cu echipele de agenti ale companiilor de distributie a produselor NOTA 11;
-Acţionează ca un instructor de echipă şi în anumite situaţii instruieşte sau susţine agentii de vanzari si merchandiserii companiilor distribuitoare de produse NOTA 11 din zona alocata.
Clienţi:
Formarea si dezvoltarea relatiilor cu clientii in zona alocata;
-Construieşte relaţii puternice cu clienţii şi echipa de vânzări a distribuitorului în zona alocata
Administrare:
-Viziteaza periodic, la intervale prestabilite prin routing, clientii din zona de responsabilitate
- Negociază spaţiul şi promoţiile companiei cu clientii din zona deservita
-Gestioneaza stocul si necesarul de marfa la distribuitorii din zona alocata
-Completează rapoarte de activitate şi rezumă informaţiile pe baze zilnice, saptamanale si lunare, la timp, conform termenelor stabilite.
Educational
Cerinte:
-Studii: minim liceul; absolvirea studiilor universitare constituie avantaj;
-Bune cunostinte PC: minim cunoasterea si utilizarea Excel si Word
-Permis auto categoria B
Experienta
Cerinte:
-Experienta in vanzari in domeniul FMCG, constituie avantaj;
-Experienta in relatia cu clientii;
-Bune abilitati de comunicare si negociere.
-Nivel ridicat de energie si dorinta de reusita.
- Disponibilitate pentru deplasari in zona alocata
-Organizare si orientare catre rezultate;