Descriere job
- Planificați și executați în mod proactiv apelurile și vizitele structurate ale clienților pentru a construi o relație puternică cu clienții și pentru a oferi un nivel înalt de servicii.
- Gestionați o zonă geografică de vânzări alocată pentru a maximiza veniturile din vânzări și pentru a îndeplini obiectivele de vânzări ale companiei.
- Vânzări: Achiziționați clienți noi cu oferte profitabile (optimizați nivelul de reducere) pentru a crește volumul de afaceri și concentrarea pe păstrarea clienților existenți.
- Pregătiți negocieri de preț cu clienții existenți și potențiali.
- Concentrați-vă pe performanța de creditare a clienților asigurând plata în timp util și corectă a facturilor, lucrați spre riscul minim din portofoliul nostru de clienți.
- Furnizați informații despre performanța portofoliului de clienți/prospect și condițiile pieței. Raportați rezultatele atât în mod cantitativ, cât și calitativ. Asigurați introducerea și utilizarea corespunzătoare a sistemelor CRM
- Contribuiți la un mediu de echipă pozitiv și împărtășiți în mod proactiv cunoștințele cu colegii dvs. din biroul comercial și corporativ.
- Îndeplinește toate sarcinile administrative în timp util.
Cerințe
- Experiență dovedită și de succes de cel puțin 5 ani în vânzarea de servicii/produse strategice către sectorul transporturilor, sau o afinitate comercială dovedită cu sectorul transporturilor, cu o rețea în sector
- Orientat spre vanzari si rezultate.
- Concentrat pe clienți și pe noi potențiali – aveți impulsul de a obține noi și de a menține afacerile existente.
- Negociator puternic și comunicator proactiv.
- Abilitatea de a lucra independent în domeniu și de a fi auto-începător, dar înțelege și nevoia muncii în echipă pentru a avea succes.
- Doresc să călătorească (participă la întâlniri regionale și naționale de vânzări și formare).
- Este necesar un permis de conducere valabil. Această poziție necesită călătorii regulate de afaceri, mai ales cu mașina într-o regiune geografică stabilită.
- Abordare pragmatică a rezolvării problemelor.
- Română și engleză (condiție), orice altă limbă este un avantaj
- Cunoștințe de calculator (SAP, MS Office, Business Objects și instrumente CRM).
Alte note
Pentru mai multe oportunități de angajare, vizitați https://ro.grafton-recruitment.com/ro/job-search