Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerinţe:
- Experienta in vanzari de minimum 3 ani si in managementul unei echipe de minimum 2 ani;
- Cunostinte aprofundate legate de piata FMCG;
- Excelente abilitati de conducere si coordonare a oamenilor din subordine;
- Excelente abilităţi de comunicare si relationare;
- Nivel superior de dezvoltare al competentelor gandire analitica, rezolvarea problemelor, luarea deciziilor, lucru in echipa;
- Etică profesională şi integritate personală;
- Disponibilitate la deplasări (peste 50% din timp);
- Permis de conducere categoria B;
- Cunoştinţe de limba engleză si utilizare pachet MS Office (nivel mediu-avansat);
- Studii superioare finalizate cu diploma de licenta.
Responsabilitati:
- Monitorizeaza gradul de indeplinire al obiectivelor de acoperire clienti, distributie, produse, merchandising si incasarea debitelor;
- Se implica in formarea noilor angajati din echipele de vanzare, instruindu-i si acordandu-le tot suportul, in conformitate cu procedurile companiei.
- Coordoneaza, controleaza, organizeaza si planifica strategic activitatea de vanzari, in aria de coordonare, in scopul cresterii profitabilitatii si in conformitate cu obiectivele pe termen scurt, mediu si lung ale companiei.
- Dezvolta, instruieste si motiveaza echipa de vanzari in scopul atingerii si depasirii obiectivelor asumate, atat din punct de vedere calitativ cat si cantitativ.
- Se asigura de executia standardelor de prezenta in magazine pentru toate obiectivele lansate de catre Companie pe regiunea sa de acoperire.
- Administrează sistematic şi eficient teritoriul atribuit prin coordonarea strategiilor comerciale asociat portofoliului Philip Morris;
- Identifica oportunităţile specifice de creştere a afacerii, cu scopul de a obţine volumul vizat si cota de piaţă;
- Conduce echipa de vanzari (Sales Supervisor, Distribution Supervisor) pentru indeplinirea obiectivelor de vanzari/volum agreate cu Regional Sales Manager-ul, in clientii aflati in regiunea sa de acoperire;
- Urmareste si coordoneaza indeplinirea obiectivelor;
- Se asigura de executia standardelor de prezenta in magazine pentru toate obiectivele lansate de catre Companie pe regiunea sa de acoperire.
Despre noi:
Infiintata in, Interbrands a devenit cea mai importanta companie de distributie a bunurilor de larg consum din Romania, partenerul si distribuitorul unora dintre cei mai cunoscuti producatori de bunuri de larg consum din lume: Procter & Gamble, Nestle, Henkel, British American Tobacco, Philip Morris, Danone, Barza etc.
Incepand cu anul 2012 compania a inceput sa produca propriile branduri: Naturalesse, Ops, Ops Plasure Play, Fresko, Tucan, Korab.
Cifre care vorbesc de la sine:
- produsele distribuite au depasit valoarea de 1 miliard de Euro inca din anul 2007;
- pestede magazine in toate colturile tarii carora Interbrands le livreaza marfuri saptamanal; cca. 2000 de angajati in prezent (100 de angajati in 1993);
- 3 centre logistice si o flota de peste 1000 de masini.
Interbrands asigura servicii integrate de management al lantului logistic, acoperind toata aria de activitati specifice: de la import, logistica, merchandising si promovare, pana la distributie, vanzare si incasarea banilor.
Misiunea Interbrands este sa fie cea mai buna companie de import, logistica si distributie masurata dupa toate standardele.
Echipa Interbrands inseamna sute de oameni talentati, orientati catre rezultat si calitate care contribuie zilnic la succesul companiei.
Muncim cu pasiune pentru a ne depasi zi de zi, ne dezvoltam prin inventivitate, invatam din greseli, iar realizarile noastre se vad in ceea ce suntem acum – un lider de piata.
Enjoy the right choice!