Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Monitorizeaza teritoriului alocat in vederea identificarii si evaluarii de parteneriate;
Abordeaza clientii potentiali (subdistribuitori / clienti LKA) in vederea colaborarii;
Prezinta beneficiilor oferite de colaborarea cu Intersnack si furnizeaza informatii corecte clientilor alocati despre marcile companiei, preturi, oferte speciale, promotii etc. in scopul cresterii vanzarii
Participa la negocierile cu reprezentantii distribuitorului si se asigura de punerea in practica a ceea ce s-a agreat;
Preia obiectivele lunare de la RSM si le aloca, comunica si explica in detaliu catre reprezentantii distribuitorului cat si echipa de vanzari a acestuia;
Monitorizeaza stocul si gradului de prospetime a produselor companiei si mentinerea nivelului optim al acestora pentru clientii alocati
Elaboreaza comenzi impreuna cu reprezentantii distribuitorilor, pe baza potentialului si nivelului de stoc al clientului si in functie de planul de vanzari, a planului promotional (activitati de marketing, customer marketing) al companiei.
Transmite comenzile catre departamentul responsabil (Customer Service), respectand conditiile de comanda (nivel de incarcare - nr. de paleti agreeat), ziua si ora stabilite de transmitere a comenzii, prin consultarea stocului fizic disponibil in ziua de comanda astfel incat rata de livrare sa fie maxima;
Asigura instruirea personalului din vanzari de la distribuitorii alocati in vederea comercializarii produselor companiei (coaching)
Este responsibil pentru optimizarea livrarii produselor, prin implementarea si respectarea nivelului minim de comanda, de la distribuitor la punctele de vanzare finale cu scopul cresterii vanzarii
Monitorizeaza si asigura returnarea produselor neconforme in conditiile stabilite de companie
Monitorizeaza lunar derularea contractelor cu distribuitorii si cu clientii LKA in conditiile stabilite
Coordoneaza livrarea catre distribuitor conform comenzii si la termenul agreat cu acesta, prin coordonarea cu departamentul de Logistica/Transport.
Preia, analizeaza si transmite mai departe informatiilor de vanzari, stoc, promotii, nr. de clienti facturati, bugete si alocarea acestora de la distribuitori catre RSM si analist vanzari (suport interfata)
Evalueaza rezultatele distribuitorului si a echipei de vanzare a acestuia cu privire la atingerea obiectivelor stabilite si asigura alocarea incentivarilor conform activitatilor si politicii comerciale si comunicarea acestora catre RSM
Este responsabil de transmiterea saptamanala catre echipa si catre RSM a statusului atingerii obiectivelor cat si a tuturor masurilor de corectie a parametrilor, in vederea realizarii planului lunar.
Ne dorim de la tine:
3-5 ani experienta in vanzari, din care minim 2 ani in domeniul FMCG, preferabil in distributie indirecta;
Experienta in coordonarea unei echipe;
Orientare catre rezultate;
Bun coordonator de resurse umane;
Responsabilitate;
Lucrul in echipa;
Abilitati de planificare si organizare;
Cunostinte bune de operare PC