Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Cerintele postului:
- Minim studii medii;
- - Competente minime de operare PC (Word, Excell)
- - Rezistenta la efort fizic;
- Cunoasterea diferitelor tipuri de documente (contabile, juridice);
- - Atentie sporita la detalii, deschis sa invete lucruri noi;
- Sa fie o persoana dinamica si ordonata;
- Experienta constituie un avantaj;
Descrierea jobului/ Responsabilitati:
- Preluarea, selectia, înregistrarea, evidenta, repartizarea, indosarierea şi arhivarea documentelor (in format hartie si electronic);
- Organizarea/reorganizarea spatiilor de arhiva; manipularea documentelor/cutiilor cu documente in/ din diferite spatii in vederea optimizarii spatiilor/transportului spre alte destinatii/spatii;
- Sortarea documentelor /dosarelor /cutiilor; aranjarea in ordine alfabetica/ cronologica, pe genuri de documente, ani și departamente;
- - Inventarierea periodica a documentelor /dosarelor /cutiilor;
- - Casarea documentelor /dosarelor /cutiilor;
- - Gestionarea arhivei centrale;
- - Indeplinirea altor sarcini in interesul Companiei, trasate de superiorul ierarhic, in limita competentelor profesionale si a fisei postului.