Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Candidatul ideal:
Atitudine proactiva.
Bune abilitati de comunicare.
Capacitatea de organizare a timpului si sarcinilor de lucru.
Atentie la detalii.
Limba engleza scris si vorbit.
Cunostinte bune operare PC: MS Office, Word, Excel, PPT.
Cunostinte de operare in SAP constituie un avantaj.
Responsabilitati principale:
Se ocupa de organizarea intalnirilor si evenimentelor, atat in cadrul companiei, cat si in exterior.
Asigura sprijin administrativ departamentelor in organizarea training-urilor.
Gestioneaza deplasari interne si externe ale angajatilor si colaboratorilor (agenda, mandate de deplasare, bilete de avion, cazare, transport, asigurari).
Gestioneaza flux-ul de aprovizionare (papetarie, protocol) de la comanda pana la receptia livrarii si mentine legatura cu furnizorii dedicati.
Ofera sprijin in activitatea de comunicare interna.
Dezvolta prezentari si rapoarte la solicitarea echipei de management.
Asigura flux-ul facturilor si corespondentei.