Candidatul ideal
- Cunostinte foarte bune de limba engleza scris / vorbit;
- Disponibilitate pentru program prelungit si deplasari;
- Abilitati de comunicare, vocabular elevat, gandire analitica;
- Experienta de minim 1 an pe un post similar;
- Cunoasterea avansata a pachetului Ms Office;
- Cunostinte corespondenta de afaceri;
- Capacitate de organizare si planificare;
- Capacitatea de a lucra extrem de organizat, agilitate si inteligenta;
- Personalitatea, proactivitatea si initiativa sunt esentiale pentru acest post;
Descrierea jobului
- Asistarea managementului in activitatea lor zilnica;
- Gestionarea mesajelor si a corespondentei;
- Organizarea deplasarilor;
- Traducerea si redactarea de documente;
- Organizarea, clasarea si arhivarea documentelor;
Responsabilităţi
- Managementul documentelor companiei
Sortarea şi expedierea corespondenţei, arhivarea documentelor companiei, managementul contractelor incheiate de companie, sortare, arhivarea şi evidenţa lor, copierea şi multiplicarea acestora, securizarea informaţiilor cu caracter confidenţial, se ocupa de traducerea anumitor documente când situaţia o cere.
- Administrarea apelurilor de intrare în companie
- Coordonarea relaţiei cu furnizorii de consumabile, birotică, presă, servicii, întreţinere, curăţenie, curierat
- Coordonarea activităţilor de protocol
Primirea şi îndrumarea vizitatorilor, administrarea bugetelor pentru mesele şi evenimentele de protocol organizate de companie.
- Managementul şi evidenţa obiectelor de inventar şi a mijloacelor fixe la nivelul întregii companii
- Coordonarea activităţii de PSI si protecţia muncii la nivelul întregii companii
- Coordonarea activităţilor de recrutare, selecţie şi integrare a personalului
Anunţuri de recrutare, preselecţie candidaţi, organizarea interviurilor de selecţie, organizarea activităţii de întocmire a dosarului de angajare şi a actelor necesare pentru încheierea contractelor de muncă.
- Coordonarea activităţii de evidenţă a personalului
Condica de prezenţă, foile collective de prezenţă, ordinele de deplasare, certificatele medicale, cererile de concediu, evidenţa globală a programărilor de concedii în conformitate cu politica firmei, urmăreşte ca fiecare dosar de personal să fie complet şi corect întocmit.
- Oferă support administrativ pentru echipa managerială a companiei când situaţia o cere
- La solicitarea echipei manageriale întocmeşte diverse studii de piaţă sau se ocupă de colectare de informaţii despre diverse subiecte de intere
Beneficii
- Un mediu de lucru modern şi dinamic
- Posibilitatea de a invata secretele marketingului online;
- Salariu motivant;
- Bonusuri ocazionale pentru performanta;
- Programe de pregătire şi dezvoltare profesională;
- Posibilitatea de a pune in practica propriile idei;
- Stabilitate;
- Posibilitatea de dezvoltare proesionala;
- Distractie (nu este optionala);
- Atmosfera de lucru placuta;
- Posibilitatea de promovare in cadrul firmei.
Descrierea companiei
Suntem o agentie interactiva de web design cu capital romanesc, care activeaza pe piata furnizand servicii web de peste 13 ani. Avand sediul principal in Bucuresti si un birou secundar in Italia, dispunem de flexibilitatea si resursele necesare pentru a raspunde solicitarilor clientilor nostri din intreaga lume.
Aplicand la acest post aveti ocazia de a va alatura unei echipe tinere, dar premium din toate punctele de vedere. Suntem si in continuare dorim sa construim o echipa cu calitati atat umane cat si profesionale deosebite. Lucram pentru clienti medii si mari, dar si pentru proiecte proprii si ne confruntam cu provocari la fiecare pas.
Daca iti plac provocarile, daca vrei sa inveti mereu ceva nou, vino alaturi de noi si iti promitem ca vei avea parte exact de acest lucru.