Descrierea jobului:
- stabilirea intalnirilor, triere/inregistrare/transmitere corespondenta;
- activitati de protocol;
- mentinerea in ordine a Registrelor de intrari-iesiri;
- preluarea apelurilor telefonice;
- preluarea, inregistrarea, indosarierea si arhivarea corespondentei, contractelor, etc.;
- organizarea de evenimente;
- actualizarea bazei de date si a site-ului web, crearea de afise, realizarea de articole pentru presa, etc.;
- elaborarea si redactarea documentelor si situatiilor cerute de management;
- traducerea documentelor interne;
- verificarea si monitorizarea contractelor cu furnizorii;
- depunere si ridicare documente de la diverse institutii;
- pregatire adrese și notificari, e-mail-uri;
- alte activitati de secretariat conform cerintelor manageriale.
Candidatul ideal:
- absolvent de studii superioare (studiile juridice constituie avantaj)
- abilitati foarte bune de comunicare si spirit de echipa
- capacitate de multitasking, abilitati organizatorice
- capacitatea de a lucra independent si sub presiune
- foarte bune cunostinte de MS-Office;
- atitudine proactiva;
- persoana precisa, atenta la detalii;
- cunoaste limba engleza/germana;
- serios, punctual, responsabil;
- personalitate flexibila si usor adaptabila, atenta la detalii;
- rezistenta la indeplinirea sarcinilor repetitive.
Daca esti o fire vesela, comunicativa, dornica de invatare si de crestere intr-un mediu armonios, te asteptam la un interviu.