Asistent Achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

  • Studii superioare absolvite
    Cunostinte utilizare MS OFFICE (Excel, Word, PowerPoint)
    Abilitati de comunicare, spirit de organizare, adaptabilitate, eficienta, performanta in munca si orientare catre rezultat
    Pasiune pentru produse si orientare catre client.

Descrierea jobului

  • Gestionarea comenzilor, stocurilor si relatia cu furnizorii
    Emiterea, clasarea si arhivarea diferitelor documente si dosare
    Listarea articolelor si furnizorilor noi
    Gestionarea indicatoriilor de rentabilitate, promotii/schimbari de pret
    Centralizarea fisierelor promo, schimbarilor de tarif, listarile noi
    Semnalarea diferentelor si transmiterea lor catre responsabilul de grup
    Gestionarea agendei comune si a programului de intalniri ale achizitorilor pentru planificarea salilor de negociere si pentru primirea furnizorilor.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la AUCHAN ROMÂNIA SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la AUCHAN ROMÂNIA SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are AUCHAN ROMÂNIA SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?