Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

• Experienţă minim 3 ani in gestiune stocuri si logistica;


• Cunoştinţe necesare:
- Cunostinte privind fluxurile într-o companie de producție;
- Experienta in domeniu (produse metalice si constructii) constituie avantaj.
- Cunoştinţe de limba engleza;
- Cunoştinţe operare PC – pachetul Office avansat (in mod expres excel)


• Caracteristici de personalitate, aptitudini şi deprinderi necesare:
- flexibilitate, răbdare și atenţie la detalii;
- abilităţi de negociere;
- abilităţi reale de planificare, organizare şi viteză de reacţie.

RESPONSABILITATI:
- Gestionează, completează si actualizeaza permanent baza de date a furnizorilor, cu informaţii relevante;
- Raspunde de urmarirea contractelor departamentului achizitii;
- Emite comenzile de marfuri la furnizori;
- Urmareste confirmarile de comanda si livrarile de la furnizori pana la intrarea marfurilor in depozitul societatii;
- Tine evidenta produselor comandate si intrate in societate;
- Informeaza departamentele vizate asupra sosirii marfurilor comandate;
- Întocmeşte la timp toate rapoartele şi formularele solicitate de companie şi răspunde de corectitudinea informaţiilor transmise;
- Emite rapoarte specifice postului, la solicitarea șefului ierarhic;
- Organizează, păstrează și arhivează toate documentele specifice departamentului

BENEFICII:
- Posibilitatea de a activa într-un mediu de lucru profesionist și dinamic
- Pachet salarial atractiv, în funcție de performanțe

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TOPANEL PRODUCTION PANELS SA pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TOPANEL PRODUCTION PANELS SA pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TOPANEL PRODUCTION PANELS SA locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?