Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
PROFIL CANDIDAT
- Obiectivul acestui post consta in sustinerea echipei in achizitii, urmarire implementare si intermedierea relatiei cu partenerii interni si externi ai societatii;
- Experienta profesionala de minim 1 an intr-o functie similara - de preferat;
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational);
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint);
- Abilitati necesare ocuparii postului: rapiditate in gandire si actiune, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, prioritizare a activitatilor, buna comunicare la toate nivelele ierarhice, sociabilitate, implicare si rezistenta la stres.
RESPONSABILITATI
- Colaboreaza cu departamentele tehnice interne si furnizorii pentru determinarea corecta a specificatiilor produselor care vor fi achizitionate;
- Stabileste şi dezvolta relatiile cu furnizorii;
- Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii;
- Elaboreaza şi lanseaza comenzi catre furnizori;
- Intocmeste si deruleaza corespondenta comerciala;
- Urmareste procesul de livrare, receptie si evalueaza furnizorii;
- Propune concepte şi solutii pentru optimizarea propriei activitati;
- Contactacteaza si stabilireste intalniri pentru Manager;
- Verifica, din punct de vedere al corectitudinii, informatiile continute de corespondenta cu furnizorii (conditii comerciale, pret, termene de livrare, etc);
- Asigura aprovizionarea cu resurse a obiectivelor
- Negociaza preturile si contractele cu furnizorii si prestatorii si le supune aprobarii Managerului
- Monitorizeaza piata furnizorilor si a categoriei de bunuri/servicii de care este responsabil, informeaza superiorul si departamentele interne din cadrul organizatiei asupra schimbarilor aparute in piata care pot avea un impact asupra organizatiei
- Intocmeste baza de date Achizitii si o actualizeaza cu ofertele obtinute
- Transmite noile oferte negociate catre superior pentru a fi introduse in baza de preturi
- Verifica onorarea comenzilor catre obiective in timp util
- Urmareste intocmirea de contracte de inchiriere/achizitii
- Este responsabil pentru identificarea in timp util a furnizorilor de materiale, echipamente, etc.
- Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de Manager.
Oferta si beneficii:
La Nordis, ne desfasuram activitatea pe cinci directii principale: dezvoltare imobiliara, intermediere imobiliara, management de portofolii, investitii imobiliare si administrare de imobile.
Suntem in continua expansiune si cautam profesionisti care impartasesc dorinta noastra de dezvoltare.
Alatura-te echipei Nordis!