Asistent achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

PROFIL CANDIDAT

  • Obiectivul acestui post consta in sustinerea echipei in achizitii, urmarire implementare si intermedierea relatiei cu partenerii interni si externi ai societatii;
  • Experienta profesionala de minim 1 an intr-o functie similara - de preferat;
  • Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational);
  • Cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word, PowerPoint);
  • Abilitati necesare ocuparii postului: rapiditate in gandire si actiune, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, prioritizare a activitatilor, buna comunicare la toate nivelele ierarhice, sociabilitate, implicare si rezistenta la stres.

RESPONSABILITATI

  • Colaboreaza cu departamentele tehnice interne si furnizorii pentru determinarea corecta a specificatiilor produselor care vor fi achizitionate;
  • Stabileste şi dezvolta relatiile cu furnizorii;
  • Cere oferte de pret, analizeaza si propune solutii de achizitii;
  • Elaboreaza şi lanseaza comenzi catre furnizori;
  • Intocmeste si deruleaza corespondenta comerciala;
  • Urmareste procesul de livrare, receptie si evalueaza furnizorii;
  • Propune concepte şi solutii pentru optimizarea propriei activitati;
  • Contactacteaza si stabilireste intalniri pentru Manager;
  • Verifica, din punct de vedere al corectitudinii, informatiile continute de corespondenta cu furnizorii (conditii comerciale, pret, termene de livrare, etc);
  • Asigura aprovizionarea cu resurse a obiectivelor
  • Negociaza preturile si contractele cu furnizorii si prestatorii si le supune aprobarii Managerului
  • Monitorizeaza piata furnizorilor si a categoriei de bunuri/servicii de care este responsabil, informeaza superiorul si departamentele interne din cadrul organizatiei asupra schimbarilor aparute in piata care pot avea un impact asupra organizatiei
  • Intocmeste baza de date Achizitii si o actualizeaza cu ofertele obtinute
  • Transmite noile oferte negociate catre superior pentru a fi introduse in baza de preturi
  • Verifica onorarea comenzilor catre obiective in timp util
  • Urmareste intocmirea de contracte de inchiriere/achizitii
  • Este responsabil pentru identificarea in timp util a furnizorilor de materiale, echipamente, etc.
  • Intocmeste diverse analize si rapoarte solicitate de Manager.

Oferta si beneficii:

  • Pachet salarial atractiv

La Nordis, ne desfasuram activitatea pe cinci directii principale: dezvoltare imobiliara, intermediere imobiliara, management de portofolii, investitii imobiliare si administrare de imobile.

Suntem in continua expansiune si cautam profesionisti care impartasesc dorinta noastra de dezvoltare.

Alatura-te echipei Nordis!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Nordis Group pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Nordis Group pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Nordis Group locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?