Asistent achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Atributii:

  • Intocmeşte şi urmăreşte comenzile de cererile de oferta;
  • Analiza solicitărilor din SAP;
  • Negociază cu furnizorii preţurile de achiziţie, termenele de livrare/plată;
  • Asistă la negocierea contractelor cu furnizorii;
  • Crearea contractelor formale și SAP;
  • Asistă achizitorul în monitorizarea derulării contractelor de achiziţii;
  • Prospecteză si realizează analize ale preţurilor practicate pe piaţa similară;
  • Gestionează activitatea administrativă a departamentului achiziții (corespondență, arhivare);

Cerinte:

  • Experienta profesionala de minim 1 an intr-o functie similara - de preferat;
  • Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational);
  • Cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word);
  • Studii superioare- de preferinta Management Comercial/ absolvent Liceu Tehnic Comercial
  • Abilitati necesare ocuparii postului: rapiditate in gandire si actiune, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, prioritizare a activitatilor, buna comunicare la toate nivelele ierarhice, sociabilitate, implicare si rezistenta la stres;

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la SC COINDU ROMANIA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la SC COINDU ROMANIA S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are SC COINDU ROMANIA S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?