Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Atributii:
- Intocmeşte şi urmăreşte comenzile de cererile de oferta;
- Analiza solicitărilor din SAP;
- Negociază cu furnizorii preţurile de achiziţie, termenele de livrare/plată;
- Asistă la negocierea contractelor cu furnizorii;
- Crearea contractelor formale și SAP;
- Asistă achizitorul în monitorizarea derulării contractelor de achiziţii;
- Prospecteză si realizează analize ale preţurilor practicate pe piaţa similară;
- Gestionează activitatea administrativă a departamentului achiziții (corespondență, arhivare);
Cerinte:
- Experienta profesionala de minim 1 an intr-o functie similara - de preferat;
- Cunoasterea limbii engleze la un nivel mediu (scris si conversational);
- Cunostinte operare PC (Microsoft Office: Excel, Word);
- Studii superioare- de preferinta Management Comercial/ absolvent Liceu Tehnic Comercial
- Abilitati necesare ocuparii postului: rapiditate in gandire si actiune, capacitate de analiza si sinteza a informatiilor, prioritizare a activitatilor, buna comunicare la toate nivelele ierarhice, sociabilitate, implicare si rezistenta la stres;