Asistent Achizitii

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Responsabilitati principale

  • Prospecteaza piata de profil si conditiile de achizitii in vederea optimizarii stocurilor avand ca scop final obtinerea celui mai bun raport pret/calitate si rotatia buna a stocurilor;
  • Organizeaza si urmareste returnarea diferitelor materiale catre furnizori si verifica intocmirea corecta a documentelor necesare;
  • Stabileste si mentine relatii optime cu furnizorii, in vedera rezolvarii in timp util si in bune conditii, a problemelor uzuale si izolate, exceptionale;
  • Administrează legătura dintre furnizori si H&E Reinert, partea a fluxului de documente;
  • Intocmeste rapoarte si statistici pentru a stabili importanta furnizorilor, furnizorii strategici, materiale strategice, evaluare stocuri, evaluare cifra de afaceri dezvoltata cu furnizorii, calitatea serviciilor furnizorilor etc.

Asteptarile noastre

  • Studii medii sau superioare.
  • Experienţa constituie avantaj.
  • Persoană dinamică, capabilă de a lucra în echipă, cu bune abilităţi de comunicare, atentă la detalii şi cu gândire analitică.
  • Limba engleza - nivel mediu; limba germana - constituie avantaj.
  • Cunostinte operare PC - MS Office, Internet, SAP (constituie avantaj)

Contract pe perioada determinata de 2 ani!!!!

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la S.C. H&E REINERT S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la S.C. H&E REINERT S.R.L. pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are S.C. H&E REINERT S.R.L. locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?