Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilitati:
- mentine si gestioneaza legatura si corepondenta dintre toate departamentele existente;
- intocmeste rapoarte solicitate de conducere si prezentari;
- asigura comunicarea interna si externa (telefon, fax, e-mail);
- inregistreaza, multiplica/redacteaza si difuzeaza documentele interne si externe;
- controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
- gestioneaza si arhiveaza documentele solicitate;
- asigura un flux corect si eficient de informatii, intern si extern;
- organizeaza vizitele clientilor, furnizorilor si partenerilor de afaceri;
- raspunde prompt la solicitarile colegilor, clientilor, furnizorilor si partenerilor de afaceri;
- efectueaza contabilitate primara, intocmeste borderourile pentru facturile emise si primite
- monitorizeaza la solicitarea managementului, cheltuielile la nivel de proiect
- evidenta personal, intocmire diverse situatii legate de personal.
Cerinte:
- SPIRIT DE INITIATIVA SI DORINTA DE IMPLICARE;
- abilitati de comunicare si relationare;
- persoana deschisa, energica, adaptabila;
- experienta relevanta in domeniu ;
- cunostinte avansate de limba engleza ( cunostintele de limba germana constituie un avantaj);
- cunostinte de Contabilitate primara;
- cunostinte operare PC (Office: Word, Excel, utilizare Internet);