Asistent administrativ/Relatii clienti/Secretar

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Candidatul ideal

Căutăm sa ne marim echipa cu un Office Assistent Superhero !!!

O persoană dinamică, sociabilă, creativă, proactivă, capabilă să preia controlul situațiilor dificile în relațiile cu clienții, spirit analitic.
Iti place sa interactionezi direct și telefonic cu furnizorii si clientii din intreaga lume?
Ai o atitudine pozitiva fata de mediul in care activeazi, cat si in relatiile cu restul colegilor;?
Creșterea ta înseamnă dezvoltarea noastră, iar dezvoltarea noastră cu siguranță va însemna și evoluția ta!

Descrierea jobului

- cunoaşterea limbii engleze – nivel mediu sau avansat reprezintă un avantaj.
- abilități de comunicare directa- face2face cat si la telefon (zâmbește, persoană pozitivă cu atitudine constructivă);
- abilități de operare calculator si date;
- abilități în corectarea și stilizarea textelor;
- cunoştinţe avansate PC: pachetul MS Office, utilizare e-mail, navigare internet;
- experienţă în întocmirea actelor de contabilitate primară reprezintă un avantaj.

Preluarea apelurilor telefonice si transferul acestora;
Preluarea si distribuirea mesajelor corect;
Intampinarea vizitatorilor, clienților si directionarea acestora catre persoanele abilitate din cadrul companiei;
Coordonarea serviciilor de curierat;
Primirea, sortarea și distribuirea corespondenței primite;
Monitorizarea e-mailurilor primite și transmiterea răspunsurilor, după caz;
Scanarea,copierea si transmiterea documentelor;
Actualizarea și menținerea bazelor de date, cum ar fi listele de adrese, listele de contacte și informații de la clienti/furnizori;
Actualizarea și menținerea listelor cu datele de contact interne ale personalului;
Coordonarea si intretinerea înregistrărilor administrative.
Redactarea de documente, rapoarte și corespondență diversa;
Coordonarea și organizarea întâlnirilor și reuniunilor interne;
Ajuta la planificarea si organizarea evenimentelor companiei;
Responsabil de stocul de bunuri necesare pentru funcționarea biroului (consumabile, apa, etc.)
Se asigura ca echipamentele de birou sunt bine întreținute si planifica necesarul;
Pastrarea zonei de birouri curata și ordonata;
Ajuta activ la indeplinirea taskurilor zilnice, saptamanale si lunare propuse de Management.
Suport direct (la sediu) si indirect (Telefonic) pe partea de vazari (preluare si procesare de comenzi - online si offline )

APLICĂ

Va multumim.

Echipa 07internet

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la 07internet.ro pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la 07internet.ro pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are 07internet.ro locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?