Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Descrierea postului
- Informează noul angajat cu privire la documentele necesare angajării, regulamentul intern, precum şi orice alte documente stabilite prin procedurile interne şi dispoziţiile legale;
- Gestionează dosarele de personal;
- Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă,fișe de post, acte adiţionale, decizii de încetare, note de lichidare, decizii de suspendare, ROI, CCM etc);
- Operează în Registrul de evidență al salariaților (REVISAL);
- Introduce/inițializează sau actualizează baza de date a salariaților firmei în ERP
- Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;
- Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;
- Planifică și ține evidența concediilor de odihnă;
- Colectează şi verifică pontajele;
- Întocmeşte liste cu necesarul de tichete de masă
- asigura comunicarea interna si externa (telefon, fax, e-mail);
- inregistreaza, multiplica/redacteaza si difuzeaza documentele interne si externe;
- controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
Cerinţele postului
- Absolvent studii medii sau superioare
- Foarte bune abilităţi de comunicare;
- Cunoașterea limbii engleze
- Capacitatea de adaptare la diverse medii sociale;
- Persoană atentă la detalii, organizată, discretă şi capabilă să păstreze confidenţialitatea datelor cu care lucrează;
- Atitudine proactivă, pozitivă și dinamism;
- Capabilă să se înscrie strict în termenele stabilite pentru fiecare activitate;
- Bune cunoștinţe de operare PC - ( Word, Excel, Outlook);
- Înţelegere şi utilizare social media;
- Cunoștințe temeinice despre legislația muncii, proceduri de resurse umane și piața muncii în România;
- Minim 2 ani experienţă într-un post cu responsabilităţi similare;
Oferim
- Pachet salarial atractiv
- Tichete de masa
- Transport
- Bonusuri de sarbatori
- Telefon de serviciu