Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
                                
                            
                         
                                        
                    
                                            
                            Descrierea postului
- Informează noul angajat cu privire la documentele necesare angajării, regulamentul intern, precum şi orice alte documente stabilite prin procedurile interne şi dispoziţiile legale;
 
- Gestionează dosarele de personal;
 
- Întocmește documente specifice departamentului HR (contracte de muncă,fișe de post, acte  adiţionale, decizii de încetare, note de lichidare, decizii de suspendare, ROI, CCM etc);
 
- Operează în Registrul de evidență al salariaților (REVISAL);
 
- Introduce/inițializează sau actualizează baza de date a salariaților firmei în ERP
 
- Realizează diverse rapoarte specifice administrării de personal;
 
- Întocmește adeverinţe şi alte documente solicitate de salariaţi;
 
- Planifică și ține evidența concediilor de odihnă;
 
- Colectează şi verifică pontajele;
 
- Întocmeşte liste cu necesarul de tichete de masă
 
- asigura comunicarea interna si externa (telefon, fax, e-mail);
 
- inregistreaza, multiplica/redacteaza si difuzeaza documentele interne si externe;
 
- controleaza si pastreaza evidenta inregistrarilor si documentelor interne si externe;
 
 
 
 Cerinţele postului 
- Absolvent studii medii sau superioare
 
- Foarte bune abilităţi de comunicare;
 
- Cunoașterea limbii engleze
 
- Capacitatea de adaptare la diverse medii sociale;
 
- Persoană atentă la detalii, organizată, discretă şi capabilă să păstreze confidenţialitatea datelor cu care lucrează;
 
- Atitudine proactivă, pozitivă și dinamism;
 
- Capabilă să se înscrie strict în termenele stabilite pentru fiecare activitate;
 
- Bune cunoștinţe de operare PC - ( Word, Excel, Outlook);
 
- Înţelegere şi utilizare social media;
 
- Cunoștințe temeinice despre legislația muncii, proceduri de resurse umane și piața muncii în România;
 
- Minim 2 ani experienţă într-un post cu responsabilităţi similare;
 
Oferim
- Pachet salarial atractiv
 
- Tichete de masa
 
- Transport
 
- Bonusuri de sarbatori
 
- Telefon de serviciu