Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Ce-ar trebui sa faci:
Să fii responsabil de actualizarea datelor referitoare la furnizori;
Să fii responsabil cu centralizarea modificărilor de prețuri de achiziție și a tuturor ofertelor promoționale;
Să asiguri comunicarea eficientă între Departamentul Achiziții și celelalte departamente;
Să fii responsabil de centralizarea acordurilor comerciale și notelor de credit aferente contractelor comerciale semnate;
Să urmărești studiile și analizele de piață transmise de departamentele de specialitate;
Să fii responsabil de completarea parametrilor pentru articolele din cataloage (cod articol, denumire produs, furnizor, tipologie, preț achiziție normal, preț achiziție promoțional).
Ţine de tine:
- Ai studii universitare finalizate
- Ai experiență în utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel) – nivel mediu/avansat
- Cunoști o limbă străină (engleză sau franceză)
- Fii persoană atentă la detalii și flexibilă
- Ai rigurozitate, adaptabilitate și atitudine proactivă
- Ai bune abilități de comunicare și de relaționare
Carrefour ține cu tine:
- mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
- oportunități de creștere la tot pasul;
- cursuri de dezvoltare adaptate nevoilor tale;
- asigurare medicală privată;
- tichete de masă și ajutor de transport;
- cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
- primă de vacanță.