Asistent Buyer

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ce-ar trebui sa faci:

  • Să fii responsabil de actualizarea datelor referitoare la furnizori;
  • Să fii responsabil cu centralizarea modificărilor de prețuri de achiziție și a tuturor ofertelor promoționale;
  • Să asiguri comunicarea eficientă între Departamentul Achiziții și celelalte departamente; 
  • Să fii responsabil de centralizarea acordurilor comerciale și notelor de credit aferente contractelor comerciale semnate; 
  • Să urmărești studiile și analizele de piață transmise de departamentele de specialitate; 
  • Să fii responsabil de completarea parametrilor pentru articolele din cataloage (cod articol, denumire produs, furnizor, tipologie, preț achiziție normal, preț achiziție promoțional).
  • Ţine de tine:

    • Ai studii universitare finalizate
    • Ai experiență în utilizarea pachetului MS Office (Word, Excel) – nivel mediu/avansat
    • Cunoști o limbă străină (engleză sau franceză) 
    • Fii persoană atentă la detalii și flexibilă 
    • Ai rigurozitate, adaptabilitate și atitudine proactivă
    • Ai bune abilități de comunicare și de relaționare

    Carrefour ține cu tine:

    • mediu de lucru plăcut, bazat pe încredere și autonomie;
    • oportunități de creștere la tot pasul;
    • cursuri de dezvoltare adaptate nevoilor tale;
    • asigurare medicală privată;
    • tichete de masă și ajutor de transport;
    • cupoane de magazin de Paști și Crăciun;
    • primă de vacanță.

    Întrebări frecvente

    • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Carrefour România pe Angajat.ro?

    • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Carrefour România pe Angajat.ro?

    • Pe ce poziții are Carrefour România locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?