Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Responsabilităţi:
- actualizarea bazei de date de clienti;
- primeste solicitari privind setarea unor atribute in baza de date pe care le opereaza conform procedurilor in vigoare
- mentine legatura cu reprezentantii de vanzari, oferind informatiile necesare in timp util
- realizeaza pontajul pentru departamentul din care face parte
Cerinţe:
- studii superioare
- capacitatea de a lua decizii
- capacitatea de a lucra cu oamenii
- capacitatea de planificare și organizare a activităților
- abilitatea de a lucra în echipă
- deprinderi de comunicare verbală
- cunoştinţe de operare pe calculator ()
Beneficii oferite:
- pachet salarial atractiv
- tichete de masă
- abonament medical la clinică privată de sănătate
- lucru ȋntr-o echipă tȃnără și dinamică
AUTONET IMPORT firma, lider de piaţă ȋn domeniul pieselor și al accesoriilor auto, dorim să ne ȋntregim echipa!