Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Asigurarea interfetei intre angajatii Departamentului Comercial  si alte departamente ale firmei, precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.

Obiectivele postului:

 Sa administreze si sa dezvolte portofoliul de clienti si de furnizori autohtoni si straini

•    sa prezinte, sa promoveze si sa vanda produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei

•    sa urmareasca realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual

•    sa participe la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora

•    sa stabileasca si sa participe la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii

•    sa intocmeasca documentatia premergatoare intalnirilor

•    sa redacteze rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri

•    sa intocmeasca documentele comerciale

      sa raspunda pentru calitatea aprovizionarii clientilor

•    sa raspunda de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;

•    sa intocmeasca documentele de transport-marfa conform normativelor

•    sa raspunda pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).

•    sa participe activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari

•    sa asiste directorul comercial la intalniri si negocieri

•    sa urmareasca derularea si finalizarea contractelor

 

Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului

 

•    Pregatirea intalnirilor si gestionarea planningului directorului comercial;

•    Realizarea corespondentei conform cu activitatea (redactare profesionista a emailurilor, gerarea casutei de mail);

•    Prelucrarea informatica a dosarelor clienti si a potentialilor clienti;

•    Realizarea facturarii- clienti;

•    Realizeaza gestiunea si monotorizarea tarifelor ;

•    Urmareste indicatorii definiti cu privire la atingerea obiectivelor fixate;

•    Primeste note de comenzi, reclamatii produse livrate etc.

•    Participa impreuna cu alte compartimente la rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contracte

•    Realizeaza evidenta portofoliului de comenzi, intocmeste si urmareste graficele de livrari produse.

•    Urmareste conformitatea dintre facturi si preturile negociate.

•    Rezolva cererile de suplimentare a cantitatilor de produse.

•    Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.

 

 CERINTE

 

- absolvent/a studii superioare

- limba engleza/germană nivel mediu/avansat

- cunostinte de operare PC (Word, Excel) – nivel mediu/avansat

- permis de conducere auto categoria B

- capacitate de gestionare a unui volum mare de informatii detaliate

- abilitati de interactionare cu persoane situate pe diferite niveluri ierarhice

- orientare spre client si spirit commercial

- interes pentru asimilarea rapida a informatiilor specifice fluxului de operatiuni

- abilitati de comunicare si lucru in echipa

- capacitate de identificare si corelare a datelor comerciale

- aptitudini de organizare si coordonare

- atitudine constructiva

- loialitate si integritate

-disponibilitate pentru deplasari

 

 

 

 

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la Debitare Indoire Sudura SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la Debitare Indoire Sudura SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are Debitare Indoire Sudura SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?