Asigurarea interfetei intre angajatii Departamentului Comercial si alte departamente ale firmei, precum si cu clientii, furnizorii si distribuitorii.
Obiectivele postului:
Sa administreze si sa dezvolte portofoliul de clienti si de furnizori autohtoni si straini
• sa prezinte, sa promoveze si sa vanda produsele in conformitate cu standardele si politicile comerciale ale companiei
• sa urmareasca realizarea planului de vanzari lunar, trimestrial, anual
• sa participe la negocieri, intocmirea contractelor, monitorizarea derularii si finalizarii acestora
• sa stabileasca si sa participe la intalnirile cu clientii si/sau cu furnizorii
• sa intocmeasca documentatia premergatoare intalnirilor
• sa redacteze rapoartele si procesele-verbale dupa intalniri
• sa intocmeasca documentele comerciale
sa raspunda pentru calitatea aprovizionarii clientilor
• sa raspunda de urmarirea incasarii sumelor datorate de catre clienti si de transmiterea documentelor de vanzare;
• sa intocmeasca documentele de transport-marfa conform normativelor
• sa raspunda pentru modul in care se elibereaza marfa (doar pe baza documentelor fiscale).
• sa participe activ la planificarea si implementarea strategiei de vanzari
• sa asiste directorul comercial la intalniri si negocieri
• sa urmareasca derularea si finalizarea contractelor
Descrierea sarcinilor / atributiilor / activitatilor postului
• Pregatirea intalnirilor si gestionarea planningului directorului comercial;
• Realizarea corespondentei conform cu activitatea (redactare profesionista a emailurilor, gerarea casutei de mail);
• Prelucrarea informatica a dosarelor clienti si a potentialilor clienti;
• Realizarea facturarii- clienti;
• Realizeaza gestiunea si monotorizarea tarifelor ;
• Urmareste indicatorii definiti cu privire la atingerea obiectivelor fixate;
• Primeste note de comenzi, reclamatii produse livrate etc.
• Participa impreuna cu alte compartimente la rezolvarea reclamatiilor referitoare la calitate, cantitate, ambalaje, termene de livrare sau alte conditii prevazute in contracte
• Realizeaza evidenta portofoliului de comenzi, intocmeste si urmareste graficele de livrari produse.
• Urmareste conformitatea dintre facturi si preturile negociate.
• Rezolva cererile de suplimentare a cantitatilor de produse.
• Executa orice alte dispozitii date de superiorul ierarhic direct sau de supraordonatii acestuia in realizarea strategiilor pe termen scurt ale companiei in limitele respectarii temeiului legal.
CERINTE
- absolvent/a studii superioare
- limba engleza/germană nivel mediu/avansat
- cunostinte de operare PC (Word, Excel) – nivel mediu/avansat
- permis de conducere auto categoria B
- capacitate de gestionare a unui volum mare de informatii detaliate
- abilitati de interactionare cu persoane situate pe diferite niveluri ierarhice
- orientare spre client si spirit commercial
- interes pentru asimilarea rapida a informatiilor specifice fluxului de operatiuni
- abilitati de comunicare si lucru in echipa
- capacitate de identificare si corelare a datelor comerciale
- aptitudini de organizare si coordonare
- atitudine constructiva
- loialitate si integritate
-disponibilitate pentru deplasari