Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
RESPONSABILITĂŢI
- Ofera informatii clientilor care vin la service sau in magazinele de piese de schimb;
- Intocmeste bonuri de comanda pentru plata facturilor si le trimite la semnat superiorului ierarhic;
- Identifica comenzile sosite si anunta telefonic clientii, comunica restul sumei de plata;
- Mentine relatia cu departamentul Contabil asupra incasarilor, situatiei cont client si avansuri;
- Preda rapoarte saptamanale privind cifra de afaceri, superiorului ierarhic si departamentului contabil;
- Intocmeste rapoarte lunare (inchiderea de luna) si trimite actele necesare superiorului ierarhic si departamentului contabil;
- Se preocupa de arhivarea fizica si electronica a documentelor emise si se preocupa continuu de imbunatatirea organizarii documentelor si a circulatiei lor.
CERINŢE
- Studii finalizate, de preferat în domeniile economic sau tehnic;
- Experienta intr-un domeniu similar de minim 2 ani;
- Experienţă de lucru cu clienţi şi furnizori;
- Cunoştinţe avansate de operare PC - Word, Excel;
- Cunoştinţele de limba engleză la nivel conversational/fluent.
PROFIL CANDIDAT
- Buna capacitate organizatorica;
- Capacitate de analiza;
- Abilitati de comunicare.
CE OFERIM:
- O pozitie intr-o companie multinationala. NR. 1 pe piata agricola din Romania;
- Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
- Mediu de lucru dinamic;
- Beneficii precum: o masa calda la cantina noastra din Mogosoaia, transport asigurat pe ruta Bucuresti - Mogosoaia dus-intors si multe alte beneficii pe care dorim sa ti le prezentam la un interviu.