Asistent Comercial Piese de Schimb

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Ipso Logo

RESPONSABILITĂŢI

  • Ofera informatii clientilor care vin la service sau in magazinele de piese de schimb;
  • Intocmeste bonuri de comanda pentru plata facturilor si le trimite la semnat superiorului ierarhic;
  • Identifica comenzile sosite si anunta telefonic clientii, comunica restul sumei de plata;
  • Mentine relatia cu departamentul Contabil asupra incasarilor, situatiei cont client si avansuri;
  • Preda rapoarte saptamanale privind cifra de afaceri, superiorului ierarhic si departamentului contabil;
  • Intocmeste rapoarte lunare (inchiderea de luna) si trimite actele necesare superiorului ierarhic si departamentului contabil;
  • Se preocupa de arhivarea fizica si electronica a documentelor emise si se preocupa continuu de imbunatatirea organizarii documentelor si a circulatiei lor.

CERINŢE

  • Studii finalizate, de preferat în domeniile economic sau tehnic;
  • Experienta intr-un domeniu similar de minim 2 ani;
  • Experienţă de lucru cu clienţi şi furnizori;
  • Cunoştinţe avansate de operare PC - Word, Excel;
  • Cunoştinţele de limba engleză la nivel conversational/fluent.

PROFIL CANDIDAT

  • Buna capacitate organizatorica;
  • Capacitate de analiza;
  • Abilitati de comunicare.

CE OFERIM:

  • O pozitie intr-o companie multinationala. NR. 1 pe piata agricola din Romania;
  • Oportunitati de dezvoltare profesionala si traininguri specifice;
  • Mediu de lucru dinamic;
  • Beneficii precum: o masa calda la cantina noastra din Mogosoaia, transport asigurat pe ruta Bucuresti - Mogosoaia dus-intors si multe alte beneficii pe care dorim sa ti le prezentam la un interviu.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la IPSO SRL pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la IPSO SRL pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are IPSO SRL locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?