ASISTENT COMERCIAL

Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare

Principalele responsabilitati ale Asistentului Comercial:

Aprovizionarea cu marfuri:

  • emite comenziile de marfa/incarcare in conformitate cu politica de stoc si a comenziilor de vanzare primite de la Agentii de Vanzari.
  • mentine legatura cu transportatorii externi / interni din momentul incarcarii si pana cand marfa ajunge in depozit sau la client
  • mentine legatura cu comisionarul vamal in vederea realizarii formalitatilor vamale de import / export
  • mentine legatura cu firma de depozitare / logistica privind comenzile de livrare, termene de livrare si verifica tarifele de facturare ale serviciilor prestate
  • verifica returnarea la sediu a documentelor de livrare (aviz de expeditie / factura fiscala / CMR) semnate si stampilate de catre client
  • respecta secretul profesional si se ingrijeste de pastrarea documentelor cu care intra in contact
  • respecta si aplica procedurile de operare in vigoare in firma
  • indeplineste orice alte sarcini repartizate de seful ierarhic, in conformitate cu pregatirea si competentele

Vanzare:

  • preia comenzile scrise de la Agentii de Vanzari
  • verifica stocul de produse si informeaza directorii zonali despre acestea;
  • propune variante de inlocuire pentru produse care nu exista in stoc la momentul comenzii;
  • emite comenzi de incarcare catre depozit;
  • comunica, obligatoriu, catre emitentul comenzii, eventualele diferente intre incarcarea efectiva a marfii si comanda;
  • verifica preturile, discounturile si termenele de plata din contracte, in conformitate cu grilele aprobate;
  • verifica, zilnic, incasarile din vanzari, precum si decontarea cecurilor;
  • intocmeste si intretine baza de date cu clientii existenti si potentiali pe baza rapoartelor de evaluare primite de la directorii zonali de vanzari;
  • verifica inainte de fiecare livrare bonitatea si situatia financiara a fiecarui client in parte, limita de credit si anunta Agentii de Vanzari asupra modificarilor sau depasirilor acestora

Mediu de lucru:

  • Detine un role cheie pentru atingerea obiectivelor firmei.
  • Spectrul larg de activitati desfasurate, necesita o buna flexibilitate si initiativa personala.

Cunostinte, Capabilitati, Experineta:

  • Studii superioare
  • Limba Engleza - Obligatoriu
  • Cel putin 3 ani experienta in domeniul logistica/vanzari (aprovizionare - desfacere)
  • Cunoştinţe de operare calculator, MS Office ( Excel Obligatoriu), programe de gestiune stocuri
  • Indeplinirea obiectivelor departamentale in ceea ce priveste planificarea, eficienta aprovizionarii, managementul stocurilor, costul transportului calitatea si siguranta in munca.

Întrebări frecvente

  • Câte locuri de muncă sunt disponibile la TERRA IMPEX TERMOIZOLARE pe Angajat.ro?

  • Cum pot să fiu primul care să afle când există locuri de muncă noi la TERRA IMPEX TERMOIZOLARE pe Angajat.ro?

  • Pe ce poziții are TERRA IMPEX TERMOIZOLARE locuri de muncă disponibile prin Angajat.ro?