Acest anunț a expirat și nu este disponibil pentru aplicare
Esti o persoana careia ii place ca lucrurile sa fie bine organizate si asezate la locul lor? Te pricepi să oferi suport si ajutor colegilor din echipa?
Ai capacitatea de a duce lucrurile pana la capat si de a fi eficient?
Te atrag provocarile si iti doresti sa lucrezi intr-o organizatie internationala, cu sisteme de lucru moderne, care te incurajeaza si iti ofera oportunitati multiple pentru dezvoltare personala si profesionala?
Responsabilitati:
- acorda suport permanent colegilor din departamentul de vanzari
- participa la operarea, derularea si urmarirea contractelor (inclusive facturi si documentatie suport)
- asigura corespondenta atat din punct de vedere al relationarii cu clientii cat si cu celelalte puncte de lucru ale companiei
- asigura suport clientilor pentru rezolvarea oricaror situatii cu privire la contracte
Profilul candidatului:
- abilitati de organizare si stabilire a prioritatilor
- abilitati de comunicare interpersonala si capacitatea de a relationa pozitiv, atat in interiorul cat si in exteriorul companiei
- abilitati de lucru in echipa
- cunostinte operare PC
- persoană onestă şi responsabilă
- cunoasterea limbii engleze la nivel avansat (gestionare operatiuni backoffice pentru clienti internationali)
- experienta anterioara pe un post similar sau in domeniul inchirierilor/vânzărilor de utilaje si echipamente in constructii- avantaj
Beneficii:
- pachet salarial competitiv
- mediu de lucru flexibil si modern
- programe si cursuri de dezvoltare personala si profesionala
- acces la tehnologii de ultima generatie